even een vraagje mbt je speakers, ga je hier high-end speakers op zetten? indien ja, heb je de stands afgestemd op de speakers? verkeerde materialen kan geluid vervormen waar een klant die het kant horen niet blij mee zal zijn...
Staan de speakers dadelijk op spikes ? Dit ivm resonantie doorgegeven aan de zuil. Hieromtrent zou ik al de zuil niet vastzetten op de tegel maar op spikes zetten of er een isolatiemat tussen leggen.
Heel bijzonder ontwerp. Ik vind het wel mooi.
Ik denk dat het noten er beter bij past dan steen.
Zijn dat vernikkelde dopmoeren of messing?
Groeten, Raymond
Het is voor mezelf. Ik had een paar (lomp grote) electrostaten en ga die vervangen door een paar "Italiaanse schoonheden" (monitor formaat). Vooralsnog is het gewoon een experiment; ik weet waar deze nieuwe speakers toe in staat zijn en ga gewoon eens proberen hoe ver ik zelf kan komen. Zal zodra de nieuwe set staat wel even een paar foto's posten.
Hmm van magnepan? richting sonus faber als ik de stands goed bekijk de Amator? Stands
Lekker veel massa niks mis mee, dit type stands heeft een stenen voet niet nodig.
Ziet er verdraaid mooi uit en ik heb nog veel te leren. Wilde net vragen welke houtlijm een echter timmerman gebruikt, maar toen zag ik het al op een foto.
Zet een echte audiofiel (nog steeds) de tweeters op oorhoogte ?![]()