LOCKDOWN SPOONSWAP NL, doe mee!

Sandra Witteman

Actieve deelnemer
15 nov 2020
61
83
Terborg
Hallo forumleden, lepelsnijders,

Hoewel het hier niet bedoeld is voor houtaangelegenheden, noemde Jaap deze plek toch om mijn evenement onder de aandacht te brengen. Want voor de lepelsnijders in Nederland hebben een vriendin en ik iets leuks bedacht voor tijdens de lockdown, namelijk een spoonswap!


Wat gaan we doen? Heel simpel: We doen een grote lepelruil!

Hoe werkt het:
Je meldt je voor 31 december aan voor de spoonswap NL, je maakt je mooiste lepel ever, de eerste week van januari krijg je doorgemaild naar wie je je lepel opstuurt en uiterlijk 11 januari stuur je hem op, zodat ie voor het einde van de lockdown bij degene is waarvoor je hem gemaakt heb. Jij krijgt een lepel toegestuurd van iemand anders van de deelnemers.

Aanmelden doe je door een mail te sturen met NAW gegevens en je Facebook-/Instagramnaam naar spoonswap@slojd.nl. De kosten van de verzending betaal jezelf. Iedere lepelsnijder binnen Nederland mag meedoen, ongeacht niveau.

Heb je jouw lepel ontvangen, post dan een foto met #SpoonswapNL.

*je gegevens worden dus gedeeld met 1 andere deelnemer, zodat die een lepel naar je toe kan sturen. Je gegevens worden alleen gebruikt voor deze spoonswap en daarna gewist.

En als je smaak van het lepelsnijden (weer) te pakken hebt, meld je dan aan voor de challenge hier op het forum. Leuk om wat meer hout-/lepelsnij-inzendingen daar te zien!

Wie doet er mee?

Screenshot_20201221-203429_Instagram.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: jaap

Henk H

Hout maakt gelukkig
22 nov 2020
903
760
Nootdorp
Het idee is fantastisch. Het gaat mij niet lukken om op deze korte termijn een lepel te snijden.
 

Sandra Witteman

Actieve deelnemer
15 nov 2020
61
83
Terborg
Het idee is fantastisch. Het gaat mij niet lukken om op deze korte termijn een lepel te snijden.
Jammer Henk, maar je hebt nog 2 weken hè. Aanmelden voor de 31e, maar versturen uiterlijk de 11e. Volgens Job en Sjors in hun boek LEPELHOUT kun je met alleen een mes al in 10 minuten een lepel snijden!☺ Nou moet ik dat ook nog eens proberen, want bij mij wordt het eerder 10 uur per lepel. 😂
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.