lijmblokken

mrRuben

Actieve deelnemer
21 okt 2017
397
87
Belgie
Ik gebruik steeds vaker een lijmblok op de draaibank en heb hiervoor een grote M33 moer in een blok geljmd met epoxy.
Nu zou ik wat verschillende maten willen maken en dus wil ik de draad in het hout gaan trekken. dan hoef ook niet bang te zijn dat je de moer zou raken.
Daar is een tap voor te vinden die niet gek veel kost, maar dan moet je alles wel mooi in lijn houden.
Ik heb een Hope threading jig, waarvoor er ook adapter beschikbaar is die de M33 kan snijden... maar die is nogal duur voor mijn beperkt gebruik.

dus lang verhaal kort zijn er geïnteresseerden om 1 of meer van die lijmblokken te kopen aan een klein prijsje (nog geen idee hoeveel)? dan zou ik mijn kosten wat kunnen drukken en is moeder de vrouw ook weer gerust gesteld ;). Welke houtsoort zouden jullie hiervoor gebruiken? ik had nog wat stukken eik liggen, maar als ik er meer moet maken, moet ik op zoek naar geschikt hout in mijn stapel of elders.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.