Oke heel onhandig, mijn scheppach ts2000 zaagtafel is omgevallen, een flinke klap en de rest van de avond een piep in mijn oor
wonder boven wonder is er met de zaagtafel zelf niks aan de hand, werkt nog als een zonnetje. Probleem is echter dat een onderdeel van de langsgeleider hierdoor krom gebogen is.. nu heb ik het onderdeel online gevonden voor 284 euro, vond ik wat aan de hoge kant.
Weet iemand een andere plek waar ik zit soort onderdelen kan vinden?
Of is er iemand die tegen vergoeding onderstaand kan maken? Of iemand weet die dit kan. Liefst omgeving Utrecht.
Ik dacht zelf als het rood omcirkelde eraf kan en er een nieuw plaatje op bevestigd wordt, met 2 gaten en 1 boutje dan zit het weer aardig goed. Geen idee of dit makkelijk gaat. Het omcirkelde is ongeveer 3x15cm en 2mm dik. Mocht iemand dit kunnen of er iets voor weten hoor ik het graag!

Weet iemand een andere plek waar ik zit soort onderdelen kan vinden?
Of is er iemand die tegen vergoeding onderstaand kan maken? Of iemand weet die dit kan. Liefst omgeving Utrecht.
Ik dacht zelf als het rood omcirkelde eraf kan en er een nieuw plaatje op bevestigd wordt, met 2 gaten en 1 boutje dan zit het weer aardig goed. Geen idee of dit makkelijk gaat. Het omcirkelde is ongeveer 3x15cm en 2mm dik. Mocht iemand dit kunnen of er iets voor weten hoor ik het graag!