Lamello's

Sjoerd Gardien

Actieve deelnemer
14 okt 2010
38
11
Wildervank
www.atlasenkaart.nl
Ik zocht internet af om lamello's te kopen. Aanbod is er, dat is geen probleem, maar ze zijn of prijzig voor een klein aantal, of leuk geprijsd per 1000 of soms meer.
Eerder was hier een gestrand topic over gezamenlijke inkoop. Dit lijkt me er een mooi artikel voor. Is daar interesse in, of is er iemand die van alles veel heeft en mij een assortimentje wil verkopen?
 

Enkhuizen

Actieve deelnemer
15 sep 2011
117
34
€25 voor 1000 is toch niet echt de moeite om gezamenlijk in te kopen?
Kosten zitten blijkbaar niet in het product maar in verwerking/verpakking en verzending want op amazond zijn ze rond de €13 per 100. Lijkt me een no-brainer. Zip-lock zak er omheen en je hebt voor €25 een levenslange voorraad (hobbyist)

 
  • Leuk
Waarderingen: Willempie

Jan van den Broek

Post veel
28 nov 2017
1.375
832
69
Veldhoven
Nou....Ik had een tijd geleden 1000 stuks maat 20 gekocht in China. Want ze gingen hard!
Maar vlak daarna kocht ik via dit forum een goede gebruikte lamellofrees, maar moest er als "packagedeal" nog eens 1000 van 20 en 1000 van 10 bij nemen.

Ik wil je er best een paar honderd van verkopen tegen een nette en nader overeen te komen prijs, maar je bent wel 7 euro aan verzenden kwijt en dan is het misschien niet leuk meer.
Ik praat over originele Lamello lamello's.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: antwerpenpjvan

Rdl

Post veel
7 okt 2021
970
397
hilversum
Ik heb Resent een doos bij oranje gekocht.
De b keus zeg maar.
Maat 20 dacht ik.
Als je in de buurt bent kan je wel wat oppikken.
 

Sjoerd Gardien

Actieve deelnemer
14 okt 2010
38
11
Wildervank
www.atlasenkaart.nl
Nou....Ik had een tijd geleden 1000 stuks maat 20 gekocht in China. Want ze gingen hard!
Maar vlak daarna kocht ik via dit forum een goede gebruikte lamellofrees, maar moest er als "packagedeal" nog eens 1000 van 20 en 1000 van 10 bij nemen.

Ik wil je er best een paar honderd van verkopen tegen een nette en nader overeen te komen prijs, maar je bent wel 7 euro aan verzenden kwijt en dan is het misschien niet leuk meer.
Ik praat over originele Lamello lamello's.
Ik stuur je een pm
 

Joseph

Actieve deelnemer
17 aug 2013
219
94
Omgeving Alkmaar
Hoi Jan, mocht je nog steeds een overschot hebben en nog wat meer lamellos kwijt willen, dan ben ik ook nog wel geinteresseerd in een hoeveelheid van beide maten.
 

Jan van den Broek

Post veel
28 nov 2017
1.375
832
69
Veldhoven
Hoi Jan, mocht je nog steeds een overschot hebben en nog wat meer lamellos kwijt willen, dan ben ik ook nog wel geinteresseerd in een hoeveelheid van beide maten.
Ik heb inmiddels zoveel aan Sjoerd verkocht, dat ik in de doos van de 20jes de bodem zie.
Dus sorry, meer doe ik er niet weg.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.