Lamello Top 10 manual

klaas0639

Post veel
4 okt 2012
2.331
195
Gem. Winsum (Groningen)
Ik heb een tweedehands Lamello Top 10 gekocht. Ziet er heel goed uit en maakt een zeer deugdelijke indruk. Maar ontdekte dat de Top10 wel een HEEL oud model is. Hij doet het goed hoewel ik de hoogte-instelling wat lastig vind (aan twee kanten aflezen/instellen) en het stofafzuigingskanaaltje lijkt me niet meer compleet.
De frees is nogal stomp; er staan geen aanduidingen op. Welk type frees moet er in?

Heeft iemand een manual van dit apparaat ?

Klaas
 
Laatst bewerkt:

Guus Flater

Actieve deelnemer
3 mei 2015
270
35
Eindhoven
Is dit wat je zoekt?

Anders wordt het "even" zoeken in onderstaande linkjes.

(duckduckgo.com is een goede vriend.)
 
Laatst bewerkt:

klaas0639

Post veel
4 okt 2012
2.331
195
Gem. Winsum (Groningen)
Is dit wat je zoekt?

Anders wordt het "even" zoeken in onderstaande linkjes.

(duckduckgo.com is een goede vriend.)
Dank. Guus Helaas staat het type dat ik heb, de TOP10 , er niet bij. Maar hij zal vast veel lijken op de andere varianten zoals de Top 20 en de Classic(die er wel bij staan).

Ik blijf zoeken naar het manual van deTop10. Dat ding is toch ooit, lang geleden, populair geweest. Er MOETEN nog manuals in hoekjes liggen, zou je denken.

Klaas
 

Guus Flater

Actieve deelnemer
3 mei 2015
270
35
Eindhoven
Het type dat ik heb, de TOP10 , staat er helaas niet bij.

Ik dacht slim te zijn. De waarde "X" stond heel vroeger (in de tijd van de Romeinen) voor het getal "10". Ik hoop dat je er uit komt en de noodzakelijke informatie gevonden krijgt.

[Off-topic]
Tegenwoordig worden bijvoorbeeld in heel europa en bij verschillende bedrijven dezelfde tv's of gereedschappen verkocht met de prijs-garantie dat deze nergens anders goedkoper te koop is. En wat blijkt, bedrijven dwingen de producenten om het zelfde produkt te leveren, maar dan met een ander type- of serie-nummer of een ander kleurtje.
 
Laatst bewerkt:
  • Wow
Waarderingen: klaas0639

klaas0639

Post veel
4 okt 2012
2.331
195
Gem. Winsum (Groningen)
@Boktor: Je tip blijkt een heel goede te zijn. Ik kreeg prompt een gefotografeerde versie van deze Engelse verkoper.

Ik ben wel geschrokken van de prijs van die Lamello schijffreesjes. Kennelijk ben ik niet goed op de hoogte met prijzen. Ik blijf voorlopig werken met de huidige wat stompe frees. Het werkt nog en Ik hoef geen productie te draaien.

Klaas
 
  • Leuk
Waarderingen: The Boktor

mathieu

Oud hout
5 jul 2010
4.524
975
Riemst
@Boktor: Je tip blijkt een heel goede te zijn. Ik kreeg prompt een gefotografeerde versie van deze Engelse verkoper.

Ik ben wel geschrokken van de prijs van die Lamello schijffreesjes. Kennelijk ben ik niet goed op de hoogte met prijzen. Ik blijf voorlopig werken met de huidige wat stompe frees. Het werkt nog en Ik hoef geen productie te draaien.

Klaas
Je kan informeren of een slijpdienst ze nog kan slijpen.
 
  • Leuk
Waarderingen: klaas0639 en Guus Flater

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.