Lamellenfrees of Kreg Jig K5

ferdydesmet

Actieve deelnemer
18 dec 2014
355
80
Breda
Zo, even kwijlen! Wat een mooi spul heb je daar!

Nu nog een MFT/3 en een Kapex.. ;)

Haha bedankt Klaas! Net even wat proefstukjes gemaakt, werkt fantastisch! En die MFT/3 en Kapex zou ik nog wel willen haha, heb nu een goede afkortzaag van Makita dus dat is sowieso een meerjarenplan. Die MFT/3 zal ook nog wel even duren :rolleyes:. Staan die het hoogst op jouw verlanglijst?
 

Klaas

Post veel
16 jul 2012
957
2
Nieuwegein
Haha bedankt Klaas! Net even wat proefstukjes gemaakt, werkt fantastisch! En die MFT/3 en Kapex zou ik nog wel willen haha, heb nu een goede afkortzaag van Makita dus dat is sowieso een meerjarenplan. Die MFT/3 zal ook nog wel even duren :rolleyes:. Staan die het hoogst op jouw verlanglijst?

Nee, ze zijn er ondertussen af! :rolleyes: Samen met een MFT Kapex en een afkortaanslag, lang leve Marktplaats. :D De Domino is nu naar de eerste plaats geschoven op de "wanneer er weer eens een meevallertje voorbijkomt" lijst, maar eerst nog een onderstel maken voor de MFT zodat ik de ruimte eronder ook nuttig kan gebruiken. Daar zou ik de Domino dan weer goed voor gebruiken. ;)
 

ferdydesmet

Actieve deelnemer
18 dec 2014
355
80
Breda
Nee, ze zijn er ondertussen af! :rolleyes: Samen met een MFT Kapex en een afkortaanslag, lang leve Marktplaats. :D De Domino is nu naar de eerste plaats geschoven op de "wanneer er weer eens een meevallertje voorbijkomt" lijst, maar eerst nog een onderstel maken voor de MFT zodat ik de ruimte eronder ook nuttig kan gebruiken. Daar zou ik de Domino dan weer goed voor gebruiken. ;)

Dat is niet verkeerd ;) Mooi speelgoed is het he haha. Als er geen aanleiding is om het aan te schaffen, dan verzinnen we wel een reden om het aan te schaffen.. :rolleyes:
 

willem1958

Post veel
28 jul 2015
2.092
3
wormerveer
Nou Ferdy, je kon het toch niet laten.:)
Nou zeg je wel heel stoer dat die Makita van je voorlopig blijft maar......ik kijk er niet van op als ik in de loop van dit jaar een Kapex zie verschijnen.
Gefeliciteerd in ieder geval met de aankoop en dat er maar mooie projecten zullen volgen!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.