Lades op maat laten maken

davidpronk

Nieuw lid
23 feb 2013
3
0
Utrecht
In onze woonkamer heb ik onder het raam een bijna 4 meter lange kast met vensterbank gemaakt. Daarin moeten onder andere 9 dezelfde lades komen.
De afmetingen zijn grofweg
50 breed
40 diep
10 hoog

Omdat ik relatief weinig tijd (en ruimte) heb overweeg ik de lades op maat te bestellen. In de meubelmakerij waar ik eind jaren 90 werkte werd dat ook wel eens gedaan. We konden dan de breedte van de kast en de gewenste geleiders opgeven. Maar ik kan me de naam van die leverancier niet meer herinneren.
Heeft iemand hier goede ervaring met het bestellen van multiplex lades op maat?

PXL_20251027_064954668.jpg

ZotVanHout

Oud hout
8 jan 2016
9.653
2.769
Klein-Brabant, Vlaanderen
welkom als nieuw lid !
Heeft iemand hier goede ervaring met het bestellen van multiplex lades op maat?
ik schat in dat de meesten van ons die zelf maken
en dat er tussen ons een paar kerels zitten die die (bij)beroepsmatig maken
(je kan je regio in je profiel zetten)
wil je de meer zakelijke kant uit, dan kan je bij bv Blum, LMC & Van Opstal kijken
die leveren houten lades, maar of het mpx is, kan ik niet met zekerheid schrijven

davidpronk

Nieuw lid
23 feb 2013
3
0
Utrecht
welkom als nieuw lid !

ik schat in dat de meesten van ons die zelf maken
en dat er tussen ons een paar kerels zitten die die (bij)beroepsmatig maken
(je kan je regio in je profiel zetten)
wil je de meer zakelijke kant uit, dan kan je bij bv Blum, LMC & Van Opstal kijken
die leveren houten lades, maar of het mpx is, kan ik niet met zekerheid schrijven
Dankjewel :)

We hadden ze toendertijd van massief beuken met tandverbindingen. Dat is ook een optie maar vast wat meer aan de prijs dan beuken multiplex.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.