Laatjes

WR1944

Oud hout
Het is voor mij ook altijd een uitdaging om een vorm van seriewerk zo veel mogelijk te stroomlijnen. Als werktuigbouwkundig ingenieur is daar geen ontkomen aan, het zit verankerd in je genen.
Zodra er iets seriematigs op de rol staat begin ik al het proces voor te bereiden. Dan overdenk ik de stappen terwijl ik met een andere klus bezig ben of terwijl ik TV kijk. ;)
Dan bereid ik ook eventuele mallen voor of story sticks. Waar mogelijk bouw ik ook beveiligingen in die fouten moeten voorkomen als je met de blik op oneindig de serie er door jast. Dan maak ik er eerst een paar zodat ik mogelijke missers er uit kan halen of nog iets kan fine tunen. En dan gaat de band rollen.
 

Steven Gauwberg

Post veel
9 feb 2011
941
3
Stekene
www.houtentiek.be
Heb ondertussen een paar mooiere foto's kunnen nemen. Een buurman houdt van fotograferen en heeft oefening nodig, en ik had een goeie fotograaf nodig ;-)

Van de laatjes op zich heb ik nog geen extra foto's, maar van de trekkertjes wel een paar leuke! (ik weet dat er hier een paar gek zijn op plaatjes ;-))

5F5B7624.jpg

5F5B7625.jpg

5F5B7627.jpg

5F5B7632.jpg

5F5B7633.jpg

- - - Updated - - -

En nog een paar ;-)

5F5B7631.jpg

5F5B7647.jpg

5F5B7648.jpg

5F5B7634.jpg
 

ornament

Post veel
29 nov 2011
2.446
539
Eén lade is al gevuld,
met handvatten

nog 599 laden te vullen... volhouden Steven...

Prachtige foto's, je buurman houdt van een zeer beperkte scherptediepte. De focus op wat echt belangrijk is. Heel mooi.

groeten,
Ornament
 

Steven Gauwberg

Post veel
9 feb 2011
941
3
Stekene
www.houtentiek.be
't Is wel heel handig, zo zie je de rommel niet ;-)
Ken zelf helemaal niks van fotografie, maar zal het hem vertellen ;-).
Hij kan de oefening naar eigen zeggen goed gebruiken, dus een win-win situatie.

De laatjes raken uiteindelijk wel vol hoor ornament ;-)
Daarbij, het laatje met de trekkertjes raakt weer leeg, het zijn er 'nog maar' zo'n 400, moet er dus nog wat bijmaken...
Groeten,
Steven
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.