Kom de lockdown door met Baptist Arnhem

jaap

Moderator
9 mrt 2008
4.438
646
Terkaple
www.woodworking.nl
Kom de lockdown door met Baptist Arnhem

Baptist Arnhem organiseert een creatieve wedstrijd om de verlengde lockdown productief door te komen. Baptist daagt u uit om aan de slag te gaan met een nieuw klein werkstuk. Door foto’s van het proces én het eindresultaat te maken en voor 3 maart via mail in te zenden, maakt u kans op leuke prijzen.

De wedstrijd

Deze wedstrijd is onderverdeeld in vier categorieën:
- Vershout/houtsnijden
- Houtverbindingen
- Houtdraaien
- Pyrografie

Ga aan de slag met uw hobby of professie en maak een klein werkstuk waar u energie van krijgt. Maak foto’s van het proces en het eindresultaat en stuur dit met een begeleidende tekst per mail naar support@baptist.nl onder vermelding van: lockdown wedstrijd.

De prijzen

Elke deelnemer ontvangt een Baptist cadeaubon ter waarde van € 10,-! Uit elke categorie worden vier winnaars gekozen. De winnende werkstukken worden drie weken lang in de mooiste vitrine bij Baptist Arnhem getoond. Daarnaast ontvangen alle 16 winnaars (4x4) een Baptist cadeaubon ter waarde van € 50,-!

De voorwaardenHet werkstuk mag maximaal 40 cm breed, 20 cm diep en 15 cm hoog zijn. Inzendingen bevatten foto’s van het proces én het uiteindelijke resultaat met begeleidend schrijven. Bij deelname aan deze wedstrijd geeft u toestemming om de ingestuurde foto’s te delen op de social media van Baptist Arnhem. De 16 winnaars zorgen zelf dat hun werkstuk bij de winkel aankomt. U mag het werkstuk opsturen of zelf naar de winkel brengen.

Bartvdl

Actieve deelnemer
20 jun 2015
299
60
's-Hertogenbosch
Ik ben buiten gesloten :cry: , mijn paard is te groot.
Ik ook denk ik, mijn yosegi heeft wel de juist maat maar met de voet is het te groot. Of... Ik moet het op zijn kant leggen dan is hij ipv 40 hoog, 40 breed :LOL: Het is ook een wat ongunstige maat een vaasje zou ook niet kunnen.
Een volledig nieuw project gaat mij niet lukken in zo'n korte tijd helaas.

meron

Post veel
8 sep 2011
1.214
224
Nijmegen
Volgens de regels hoef je er niet deze lockdown aan gewerkt te hebben. Is het valsspelen als ik wat oude projectjes opstuur? Niet dat het mij om een prijs gaat, maar ik zou het wel grappig vinden om ze bij Baptist in de vitrine te zien staan.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.