H Houtdraaier Guillaume Actieve deelnemer 12 nov 2014 120 0 2 feb 2015 #1 Hallo dit is mijn nieuwe aanwinst voor mijn werkplaats
sirjacobsd Oud hout 27 feb 2014 2.795 44 2 feb 2015 #2 Hier zal je wat kunnen mee doen Quillaume. Stilletjes aan zal je in het bezit komen van heel wat gereedschap. Mijn start is ook zo begonnen. Mooie website Guillaume. Ik zal hem binnenkort aan mijn website linken. Goed bezig. We zijn fier op u.
Hier zal je wat kunnen mee doen Quillaume. Stilletjes aan zal je in het bezit komen van heel wat gereedschap. Mijn start is ook zo begonnen. Mooie website Guillaume. Ik zal hem binnenkort aan mijn website linken. Goed bezig. We zijn fier op u.
zaag Actieve deelnemer 9 jun 2010 420 3 H.I. Ambacht 2 feb 2015 #4 Een degelijke kolomboor is een onmisbaar stuk gereedschap in de werkplaats. Proficiat! Mooie website, vooral de armbandhouders zijn erg leuk uitgevoerd. Deze hou ik in mijn gedachte.... Groeten, Patrick
Een degelijke kolomboor is een onmisbaar stuk gereedschap in de werkplaats. Proficiat! Mooie website, vooral de armbandhouders zijn erg leuk uitgevoerd. Deze hou ik in mijn gedachte.... Groeten, Patrick