Ik bestelde onlangs een aantal Incra t-rails en een miter rail via fine-tools/Dieter Schmidt. Na door de jaren heen een 10 a 12-tal meter aan rails gekocht te hebben (niet allemaal via hun), moest ik bij de levering helaas vaststellen dat 2 vd 4 rails doodleuk een andere kleur hebben 

Toen ik het aan hun voorlegde en nieuwe exemplaren vroeg, kreeg ik dit antwoord:
Online vind ik nergens iets over deze andere kleur, en de barcode verschilt ook lichtelijk van mekaar. Bij de gouden zit er een sticker op zoals gewoonlijk, bij de afwijkende kleur zijn het op de verpakking gedrukte barcodes.
Heeft er iemand hier ook al ooit van deze lichter gekleurde Incra rails geleverd gekregen? Vind het persoonlijk niet kunnen, en heb mijn vermoeden dat het imitatie spul betreft ook al ge-uit.

Toen ik het aan hun voorlegde en nieuwe exemplaren vroeg, kreeg ik dit antwoord:
Thank you very much for your feedback to items you´ve bought from us. We´re sorry to hear you´re not satisfied with them. Unfortunately, the eloxal finish from INCRA items varies from a ligth over a medium to a darker „golden“ colour sometimes more „warm“, sometimes more „cold“. Please understand we only can deliver the items we have in stock and we´re not able to choose the colour as favorised by a customer.
Online vind ik nergens iets over deze andere kleur, en de barcode verschilt ook lichtelijk van mekaar. Bij de gouden zit er een sticker op zoals gewoonlijk, bij de afwijkende kleur zijn het op de verpakking gedrukte barcodes.
Heeft er iemand hier ook al ooit van deze lichter gekleurde Incra rails geleverd gekregen? Vind het persoonlijk niet kunnen, en heb mijn vermoeden dat het imitatie spul betreft ook al ge-uit.