Woodworking.nl niet meer bereikbaar in Luxemburg
Vermoedelijk is er ergens toch nog wat niet in orde. Sinds 15 september heb ik thuis geen toegang meer tot de het forum, ik krijg telkens de foutmelding "
server niet gevonden". Nu wil het lukken dat ik toen net met vakantie was, dus ik dacht dat de site off-line was. Alle dagen gaan kijken en telkens weer niks

.
Nu maandag weer gaan werken

en daar was de site wel online

. Dus de ISP gecontacteerd met de vraag om het probleem op te lossen. Ik heb van hun het volgende antwoord gekregen:
"Il y a un problème technique du côté de woodworking.nl et de son opérateur DNS Hostnet B.V. Comme ils ont une erreur dans le DNS de leur zone (signature DNSSEC fautive), les serveurs DNS ne peuvent plus valider les entrées et renvoient l'erreur. Il n'y a aucun problème de votre côté ou de P&TLuxembourg.
Comme vous vous en rendez compte c'est assez pénible car le site
www.woodworking.nl n'est alors plus visible.
Si vous avez un contact chez woodworking.nl, il faut les rendre attentifs à cette faute qu'ils doivent corriger."
In het Nederlands luidt dit:
"
Er is een technisch probleem kant woodworking.nl et zijn operator DNS Hostnet B.V. Aangezien ze een probleem hebbenvan hun zone (foutieve DNSSEC signature), kunnen de DNS servers de ingangen niet meer valideren en geven die een errorboodschap. Er is geen enkel probleem van uw kant of van P&T Luxembourg.
Zoals u ondervonden hebt is dit redelijk lastig want de site www.woodworking.nl is adus niet meer zichtbaar. Als u een contact hebt bij woodworking.nl, moet u hen op deze fout wijzen die zij moeten corrigeren."
@Boss : Kan je daar aan verhelpen of anders mij de nodige informatie doorspelen in geval dat de fout toch bij P&T Luxembourg zou liggen?
Alvast bedankt.
Groetjes,
Pascal