Kity 636 vlak-vandiktebank te koop

Bijtel

Oud hout
31 jan 2012
3.288
335
Goeree-Overflakkee
Ik heb de vlak en vandiktebank best wat gebruikt, maar nu staat hij meer in de weg dan dat ie nuttig is. Hij staat in de schuur, dus het blad roest helaas flink (vooral het vandikte gedeelte). Er zit een 230V 2.2kW motor aan vast, wat lekker ruim is (origineel was dit 1.1kW). De machine staat op een kity onderstel op wielen.

In het kastje van de schakelaar is de nullastschakelaar kapot. Deze moet vervangen worden, of permanent vastgezet. De plastic stofkap is flink beschadigd.

Foto's volgen nog (er staan ook diverse foto's hier op het forum van deze machine). Af te halen op Goeree Overflakkee. Vraagprijs €175

Bijtel

Oud hout
31 jan 2012
3.288
335
Goeree-Overflakkee
Ik zag er op Marktplaats voor 200+ te koop staan. Heb niet gezien wat voor motor daar bij zit. Ik ben er gewoon iets onder gegaan, zonder er lang over na te denken. Ik vind het de machine zeker wel waard.

De foto's:
1.jpg
Motor heb ik losgekoppeld zodat er geen spanning op de V-snaar staat.
2.jpg
2.64kW motor.
3.jpg

Het onderstel (toen ik het overnam), ik heb het ingekort.
Onderstel.jpg

Onduidelijke foto van de vandikte "lade". Ach, je weet hoe roest eruit ziet ;)
4.jpg

Achterkant
5.jpg

De schakelaar van binnen. Rechts zit de defecte nullastbeveiliging. Het rode palletje rechtsboven moet ingedrukt worden.
6.jpg

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.