Kity 635 te koop

Petra_77

Nieuw lid
27 feb 2023
13
2
Rotterdam
Wegens aanschaf van een Record Power PT107 bied ik mijn Kity 635 aan. Deze staat op een stalen kar op grote wielen.

Er zitten twee sets messen bij, maar ik denk dat het misschien verstandig is om die eens te vervangen omdat ze al zo vaak geslepen zijn dat er best een stuk van de lengte af is en er dus minder is om grip op te hebben.

Ik heb ook een Kity langgatboor erbij, zonder ombouw en zonder elektromotor. Die kun je erbij krijgen.

Er zijn nieuwe bouten en toebehoren nodig voor de messen. Zie ook dit topic voor wat meer info over de correcte bevestiging van de bouten: Is deze Kity 635 vlakvandiktebank veilig?

Er mist een klein randje van de aanvoertafel omdat een mes is gaan wandelen nadat ik de messen niet correct had bevestigd. Waarna ik tot de conclusie kwam dat zo'n oud beestje toch niet helemaal mijn ding is...

Voor beeld, zie deze video vanaf 1:11:

Op te halen in Rotterdam.

Vraagprijs: € 250
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.