Ik heb het kistje waar ik al het "bak" gedeelte van op de forumdag bij Rick had getoond afgemaakt met een deksel. Het hele proces is op de lintzaag en accuboor geheel handmatig gedaan. Zelf redelijk tevreden over het resultaat. Helaas dacht de deksel er iets anders over en trok hol, maar een verwarming en een natte vaatdoek blijken wonderen te doen. Hierdoor is wel de olie wat doffer geworden, maar wil eerst een paar weken de deksel in de gaten houden en dan weer afwerken.
Er zitten voor de pro's mogelijk heel wat naïeve fouten in, maar als schoolmeester heb ik een hekel aan luisteren (ironie, ik weet het) en doe dingen liever eerst fout en bedenk dan wat ik anders kon doen. Maar laat dat jullie niet weerhouden om kritieken te geven altijd handig voor mezelf en andere.
Bram
Attached files

Er zitten voor de pro's mogelijk heel wat naïeve fouten in, maar als schoolmeester heb ik een hekel aan luisteren (ironie, ik weet het) en doe dingen liever eerst fout en bedenk dan wat ik anders kon doen. Maar laat dat jullie niet weerhouden om kritieken te geven altijd handig voor mezelf en andere.
Bram
Attached files