Kistje #2

knotwilg

Post veel
17 apr 2011
1.239
535
Eanske
ingoogni.nl
Dat heb ik bij dit niet.
:)

't valt me al mee dat de eerste reactie niet over Star Wars Walkers gaat ;)

Het is voor mij vooral oefening. Lekker prutsen en kijken hoe het gaat en proberen langzaam dingen wat strakker krijgen. Voorlopig laat ik alle fouten zitten zodat ik daar later naar terug kan kijken. De vormgeving denk ik niet heel lang over na en gebeurt intuïtief met gegeven 'onderdelen'. Natuurlijk kan ik ook alles vlak schaven, maar zo'n oubollig randje heeft wel wat, ... soms ... toch ... en die malle pootjes ...?
 
  • Leuk
Waarderingen: Wim Kluck

H@ns

Actieve deelnemer
24 apr 2023
288
131
55
Luzy Saint Martin
Grappig kistje! De vorm kan je misschien niet aanspreken maar de techniek is wat mij betreft toch wel erg innovatief!
Altijd leuk om dit soort projecten te zien hier 👍🏼
 
  • Leuk
Waarderingen: knotwilg

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.710
2.571
Gaanderen
:)

't valt me al mee dat de eerste reactie niet over Star Wars Walkers gaat ;)

Het is voor mij vooral oefening. Lekker prutsen en kijken hoe het gaat en proberen langzaam dingen wat strakker krijgen. Voorlopig laat ik alle fouten zitten zodat ik daar later naar terug kan kijken. De vormgeving denk ik niet heel lang over na en gebeurt intuïtief met gegeven 'onderdelen'. Natuurlijk kan ik ook alles vlak schaven, maar zo'n oubollig randje heeft wel wat, ... soms ... toch ... en die malle pootjes ...?
Het idee van dat dit een oefening was had ik al. Soms ben ik (te) eerlijk en kort in het geven van een mening of opmerking. Ga er lekker mee door. Belangrijk is dat jij er van leert, gelukkig verschillen mensen van smaken. Dus wat de een mooi vind vind de ander niet.
 

Henk H

Hout maakt gelukkig
22 nov 2020
907
761
Nootdorp
Ik kan hier wel de waardering over uitspreken. Gewoon zelf bedenken, creatief iets maken uit niets. Het hoeft niet altijd volgens het boekje te gaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: knotwilg

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.