Kissie anders

Ad Beumer

Actieve deelnemer
4 aug 2011
322
24
Dat tempo valt wel mee, ik heb pas wat gepubliceerd toen ik redelijk zeker was dat het ging lukken. Voorafgaand daaraan heb ik vooral in stilte geleden. Het lezen van het verslag gaat aanmerkelijk soepeler dan de bouw zelf. :p
De ruwbouw heeft me drie weekenden gekost. De mooie blauwe afwerking was nog een weekend en de laatste dagen (herfstvakantie!) heb ik gebruikt voor de inrichting.
 

damien

Actieve deelnemer
21 aug 2011
669
4
Leuven
Ziet er goed uit, nu nog een beetje belettering erop zoals het Amsterdams model in het Tolpin boek

DutchChest.JPG
 

Ad Beumer

Actieve deelnemer
4 aug 2011
322
24
"Jullie zijn gewoon jaloers: jullie willen ook zo'n mooie blauwe kist maar durven niet omdat je bang bent commentaar te krijgen van een stel betweters!

Weet je wat, ik koop gewoon nog vijf liter van die kleur en verf mijn werkbank ook mooi blauw. Zo dan! "

Bluf....................

Zo dan!
DSC01607-blauw-klein.JPG

;)
(met dank aan SamPonette voor het zo snel leveren van de verf)
 

armadaman

Post veel
10 okt 2010
1.276
5
Barendrecht
In stilte heb ik mee gelezen. Kleur is meer SMAAK als wat anders. Ik heb ook een blauwe werkbank. Een workmate. eigenlijk mijn vaste klusmaatje. Qwa uitvoering een dikke 10
HG Hugo
 

Heckemann

Post veel
9 feb 2011
1.181
3
zoetermeer.
Tuurlijk is het gephotoshopt (photogeshopt? Hoe schrijf je dat eigenlijk?), maar des te leuker toch? Had hij zijn bank daadwerkelijk blauw geverfd, ik had hem voor gek verklaard en me zelf schuldig gevoeld.....

Groet, Rob

PS: Als ik Ad was zou ik mijn avatar nu wijzigen naar "knutselsmurf"
 

Ad Beumer

Actieve deelnemer
4 aug 2011
322
24
Het is inderdaad allemaal de schuld van Sam!:p

in een moment van onnadenkendheid heb ik die foto ook op mijn facebook-pagina gezet. Je wilt niet weten wat ik de laatste uren allemaal over me heen heb gekregen. :D
 

Heckemann

Post veel
9 feb 2011
1.181
3
zoetermeer.
@ Ad: Ik kan me er iets bij voorstellen!! Blauw blijft tot in lengte van dagen jouw kleur op het net!

@ Sam: Kleur bekennen is in deze de enige juiste uitdrukking!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.