Kinzo 8e208 draaibank voor een beginner

PascalK

Nieuw lid
14 sep 2015
3
0
Hallo Lieve mensen,

Onlangs heb ik een draaibank via marktplaats gekocht voor weinig geld. Volgens mij heeft mijn opa weer gelijk met zijn uitspraak "goedkoop is duurkoop". Het betreft een Kinzo 8e208. Was vandaag even beetje aan het surfen op het web en kwam op de website van "de houtdraaier" een afbeelding tegen van een draaibank die je beslist niet moet kopen en ik moet zeggen dat de draaibank die ik heb er aardig op lijkt :(.

Dit is de kinzo die ik heb (plaatje van het web)

OTRkN2ViNWVhMjJhN2EwMzA5YzZiNDE1MzQ2NmEzNTUKpw79IyaTMzW_G-JuR1p5aHR0cDovL21lZGlhLmFkc2ltZy5jb20vYzk5NjFmMjdmNWQzMTZjYzI5M2E2NjBkZTMwOTMxYjJkMjA2ZjdlZTUzNWVhMjk5NjdmYTNjZjNjM2IzM2FkMy5qcGd8fHx8fHw3MDB4NDY2fGh0dHA6Ly93d3cuYWR2ZXJ0cy5pZS9zdGF0aWMvaS93YXRlcm1hcmsucG5nfHx8.jpg


Ik ben een absolute beginner, laat dat duidelijk zijn. Ben dol op projectjes en wilde in de toekomst zelf houten reelhouders voor vishengels draaien.

Graag zou ik jullie mening willen horen over deze draaibank of soortgelijke types. Heb 15 euro betaald voor de draaibank inclusief 8 (chinese)beitels dus houd je vooral niet in als het werkelijk een miskoop is.

Groetjes,

Pascal
 

de Haan

Oud hout
17 aug 2009
3.431
688
Emst
Voor die prijs is het geen miskoop.
Je kan er op deze manier aan ruiken of houtdraaien wat voor je is.
Ik weet niet waar je woont, maar je kan misschien bij een andere houtdraaier even op de koffie gaan.

Welkom trouwens.
 

ornament

Post veel
29 nov 2011
2.451
541
Hallo PascalK,

Welkom op het forum