keuze smoothing plane

Robert Hardwoodie

Actieve deelnemer
15 feb 2013
615
1
Effe de LN nr 4 naast de LN 164
Super bedankt voor de film rené! Hij ziet er prachtig uit.
Maar het is dus wel zo net als bij de veritas en alle beveluppers, dat je de schroef eerst iets moet lossen en dan pas kan stellen. Dus ook de LN is niet continue verstelbaar, je moet die schroef weer immers weer vast zetten. Het wordt bijna vragen naar de bekende weg, maar begrijp ik dat goed? :p
 

Robert Hardwoodie

Actieve deelnemer
15 feb 2013
615
1
Hoi mensen,

het is de "small" bevelupper geworden van Veritas!
Hij schaaft prachtig, dikke krullen & dunnekrullen.:p

De bovengenoemde slack valt reuze mee, en is totaal anders dan bij mijn Kunz no5, zoals meron zegt enkel een paar graden maar en de instelling gaat heel fijn.
Hij is iets groter dan ik gedacht had, waar ik blij om ben. Het handvat is niet is meegerekend, dat maakt m in het geheel een stuk groter.

Wat handvaten betreft, deze zijn uit bubinga, ik vind dat altijd een beetje "over the top", net als ebben voor een snijplank ofzo.
Wat is nu mijn aandeel in het slopen van het regenwoud?
 
Laatst bewerkt:

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.687
2.567
Gaanderen
Mooie aankoop. Je aandeel in het regenwoud is ter grote van een luciferhoutje. Maar ja heel veel luciferhoutjes is wel een probleem.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.