Keuken herstel/montage bedrijf midden nederland?

Robert_T

Actieve deelnemer
12 feb 2021
334
256
Niet direct hout gerelateerd maar toch eens een poging wagen met de vraag.

Ik heb een jaar of 6 geleden mijn keuken laten installeren voor een klusbedrijf die niet al te best werk geleverd heeft. Ik zou eigenlijk de kastenwand (6 kasten op rij met alle inbouwapparatuur) opnieuw willen laten plaatsen maar dan nu waar alles netjes uitgelijnd is... Alle kasten zijn nog helemaal in orde, apparatuur idem, het is echt een kwestie van loshalen en opnieuw en vooral beter neerzetten. (Dat is niet alleen een kwestie van deurtjes stellen)

Ik heb er zelf geen zin in, geen tijd voor en ben er denk ik ook niet ervaren genoeg in om het beter te doen.

Iemand hier die ervaring heeft met bedrijven/personen die dit goed kunnen? Het was/is overigens ook geen goedkoop keukentje...

Thanks!
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.722
2.585
Gaanderen
Ik wens je veel succes. Ik denk dat velen er geen zin in hebben. Ze kunnen nu niks verdienen aan kasten en of apparaten. Een klus waar materiaal bij geleverd word is veel interessanter. En er is werk zat. Dus als er een zegt ik heb meteen tijd zou ik die heel goed natrekken.
 
  • Leuk
Waarderingen: MartijnEHV

LeonvB

Post veel
23 nov 2014
869
184
Heb je foto's? Zonder een beetje inzicht gaat er denk ik niemand reageren. Een keuken achteraf stellen zonder dat je weet wat je tegenkomt is geen fijn werk.
 

Robert_T

Actieve deelnemer
12 feb 2021
334
256
Heb je foto's? Zonder een beetje inzicht gaat er denk ik niemand reageren. Een keuken achteraf stellen zonder dat je weet wat je tegenkomt is geen fijn werk.
Ik heb geen duidelijke foto's en ben momenteel niet in de gelegenheid die te maken aangezien ik een weekendje weg ben, vanaf maandag kan ik eventueel wel wat uploaden en ja, ik snap dat als je iemand anders zijn werk corrigeert, het wat lastig is inschattingen te maken mar daar vallen best (redelijke) afspraken over te maken wat mij betreft.
 

Robert_T

Actieve deelnemer
12 feb 2021
334
256
keukens die in een mum van tijd geplaatst worden, worden op de meest onwaarschijnlijke manieren in mekaar gebokst (lijmen inbegrepen)
dat je die nadien netjes uit mekaar kan halen, blijft de vraag
wie daar aan begint zal in regie werken

Ik ben erbij geweest in dit geval, het is gelukkig allemaal goed te demonteren maar snap je punt ja
 

Robert_T

Actieve deelnemer
12 feb 2021
334
256
Ik wens je veel succes. Ik denk dat velen er geen zin in hebben. Ze kunnen nu niks verdienen aan kasten en of apparaten. Een klus waar materiaal bij geleverd word is veel interessanter. En er is werk zat. Dus als er een zegt ik heb meteen tijd zou ik die heel goed natrekken.
Helemaal mee eens ja, ik ben hier wel redelijk op m'n hoede voor ja, vandaag m'n vraag of iemand iets (betrouwbaars) weet in de hoop dat er nog wel wat mensen zijn die dit tussendoor "even" kunnen uitvoeren.
 

mk23

Post veel
12 okt 2016
1.403
296
omgeving Rotterdam
Niet direct hout gerelateerd maar toch eens een poging wagen met de vraag.

Ik heb een jaar of 6 geleden mijn keuken laten installeren voor een klusbedrijf die niet al te best werk geleverd heeft. Ik zou eigenlijk de kastenwand (6 kasten op rij met alle inbouwapparatuur) opnieuw willen laten plaatsen maar dan nu waar alles netjes uitgelijnd is... Alle kasten zijn nog helemaal in orde, apparatuur idem, het is echt een kwestie van loshalen en opnieuw en vooral beter neerzetten. (Dat is niet alleen een kwestie van deurtjes stellen)

Ik heb er zelf geen zin in, geen tijd voor en ben er denk ik ook niet ervaren genoeg in om het beter te doen.

Iemand hier die ervaring heeft met bedrijven/personen die dit goed kunnen? Het was/is overigens ook geen goedkoop keukentje...

Thanks!
Zou mijn tijd niet verspillen aan het vinden van iemand die het voor je doet op regie. Paar dagen vakantie nemen, vrouw en kinderen het huis uit en zelf doen. Het is allemaal niet moeilijk als de tijd neemt. Als ze de boel vastgelijmd hebben, dan heb je wel een uitdaging:) Dus goed voorbereiden.
En met zijn tweeen gaat het veel makkelijker.
 
  • Leuk
Waarderingen: arjaano en Petrolhead

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.