Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Beste krullenvegers, ik zoek voor onze allerkleinsten die de museumstelmakerij komen bezoeken het boekje, "Kasper de timmerman" Nergens meer te vinden, maar ik dacht dat wellicht er hier iemand is die de kindjes inmiddels wat ouder heeft en mij aan het boekje zou kunnen helpen.
Dit is het.
Op boekwinkeltjes.nl koopt en verkoopt u uw tweedehands boeken. Zo'n 10.000 antiquaren, boekhandelaren en particulieren zijn u al voorgegaan. Samen zijn ze goed voor een aanbod van 7 miljoen titels.
Lijkt me voor de kindertjes leuker in het Nederlands. Bibliotheek alhier heeft hem ook wel, dat is niet het probleem, maar we willen er graag eentje hebben die we niet elke maand terug moeten brengen...
Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.