Begin deze maand was ik jarig, maar het laatste kado (van mijn collega's) moest van ver komen en kwam zodoende pas vandaag binnen. Tesamen met wat presentjes van mijn gezin heb ik dus wat nieuw ijzer voor mijn werkplaats, maar dan wel heel sjiek spul!

Tot nu toe waren de gaten in mijn werkbank nog niet helemaal 'door' - dat moet dus nu echt wel voor deze bankhaak. Ik merk dat het lastig is hem correct vast te meppen, soms klemt hij echt heel goed en soms veert hij gewoon terug omhoog. Tips?
Voor de draaibank kreeg ik ook iets dat ik al lang nodig had:

ik werkte al heel lang met dat mini zwarte dingetje wat je ziet liggen, echt heel lastig voor langere voorwerpen. Dat is nu opgelost.
En last but not least het pakket dat zich vandaag meldde na een lange reis over de oceaan:

Een heuse No. 4. Durf hem bijna niet te gebruiken, zo luxe.

Tot nu toe waren de gaten in mijn werkbank nog niet helemaal 'door' - dat moet dus nu echt wel voor deze bankhaak. Ik merk dat het lastig is hem correct vast te meppen, soms klemt hij echt heel goed en soms veert hij gewoon terug omhoog. Tips?
Voor de draaibank kreeg ik ook iets dat ik al lang nodig had:

ik werkte al heel lang met dat mini zwarte dingetje wat je ziet liggen, echt heel lastig voor langere voorwerpen. Dat is nu opgelost.
En last but not least het pakket dat zich vandaag meldde na een lange reis over de oceaan:

Een heuse No. 4. Durf hem bijna niet te gebruiken, zo luxe.