Jet draaibankje op zoek naar nieuwe beginnende eigenaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rdl

Post veel
7 okt 2021
969
397
hilversum
Heb recent een grotere draaibank gekocht.
Dus mag deze naar een nieuwe eigenaar.
Heb em dit jaar bij @Wim Kluck opgehaald.
Dus zoals hij hier kwam mag hij naar de volgende persoon die met draaien wil beginnen .
Heb er een nieuw langer snoer aangezet.

20231222_112304.jpg
20231222_112311.jpg

Ophalen in Hilversum.
Prijs volgens regels : Gratis voor een liefhebber die graag wil gaan beginnen met draaien.
En ik snap gratis is leuk maar ik zie hem liever gaan naar iemand die ook echt met draaien wil beginnen dan iemand die puur voor het gratis gaat.
 
Laatst bewerkt:

LFlab

Post veel
7 mei 2018
967
308
Rosmalen
Voor dat geld had ik hem ook wel op willen halen :) recent wat plannen ontwikkeld voor kleine draaiprojectjes, dus tsja
 

TheJVH

Actieve deelnemer
8 jul 2019
97
133
Mocht hij toch nog beschikbaar komen, dan zou ik hem graag willen ophalen! Sinds een kennismakings cursus bij Baptist op zoek naar een beginners bank om thuis te draaien :D.
 

Rian

Nieuw lid
20 okt 2009
10
2
Heb recent een grotere draaibank gekocht.
Dus mag deze naar een nieuwe eigenaar.
Heb em dit jaar bij @Wim Kluck opgehaald.
Dus zoals hij hier kwam mag hij naar de volgende persoon die met draaien wil beginnen .
Heb er een nieuw langer snoer aangezet.

Bekijk bijlage 139098
Bekijk bijlage 139099

Ophalen in Hilversum.
Prijs volgens regels : Gratis voor een liefhebber die graag wil gaan beginnen met draaien.
En ik snap gratis is leuk maar ik zie hem liever gaan naar iemand die ook echt met draaien wil beginnen dan iemand die puur voor het gratis gaat.


mocht het allemaal niet door gaan, dan zou ik m graag over willen nemen (zelfs tegen betaling)
zit er al een tijd tegenaan te hikken om te beginnen met draaien.. misschien is dit eindelijk de druppel :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.