Jet 22-44 Oscillerende drum sander / vandikteschuurmachine !

Status
Niet open voor verdere reacties.

cocobolo

Actieve deelnemer
3 mrt 2012
138
5
Apeldoorn
Hallo,

Dit doet me echt verdriet, maar door omstandigheden moet alles weg waaronder deze super mooie Jet 22-44 oscillerende drum sander / vandikte schuurmachine.

De machine heb ikzelf nieuw gekocht voor ruim 2800 euro. Het is de oscillerende versie welke een perfect krasloos resultaat geeft. Ik heb hem gekocht voor het schuren van gitaarbodies : ik bouw erg graag gitaren maar kom er maar slecht aan toe dus ik heb de machine voor slechts enkele bodies en wat andere prive klussen gebruikt. Machine is dus hobbymatig gebruikt en vrijwel als nieuw, het originele schuurlint zit er nog op en de doosjes met nieuwe linten zijn er ook nog.

De machine is super sterk/stijf en aan 1 zijde is hij open zodat je ook bredere stukken kunt doorvoeren (44 inch).

Hij werkt gewoon op 220V

De machine is de duurste versie met de fraaie onderkast. Mijn prijs is slechts 1600 euro. Dat is 1200 euro lager dan nieuw maar de mijne is echt gewoon als nieuw, ik denk in totaal een paar uur gebruikt. Dat is nog steeds wel een flink bedrag maar dit is zo'n beetje de mooiste die je kunt kopen en zie ze zelden 2e hands aangeboden.

Graag ophalen in Apeldoorn.
Let op: ik heb een paar andere geïnteresseerden in diverse zaken waaronder deze Jet en ik zet het ook elders te koop zodat het een beetje snel gaat hopelijk. Wie het eerst 'verkocht' zegt kan hem ophalen

Foto' is even van internet gehaald, ik heb originele foto's op mijn andere pc staan waar ik vandaag niet bij kan.

jet.jpg

groeten,
Marco
 
Laatst bewerkt:

Joël

Nieuw lid
5 nov 2020
1
0
Hallo, Marco. Kwam toevallig je advertentie tegen en dacht probeer t toch even. Heb je deze idd all verkocht? Dank!
 

-Peters-

Actieve deelnemer
19 sep 2016
136
42
Deze is inderdaad overgenomen door mij 👍 advertentie kan denk ik wel dicht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.