Jessem dowelling jig

cerb

Nieuw lid
9 jan 2023
5
3
Warnsveld
Hallo .
Ik ben in bezit van jessem dowelling jig / deuvel .
Maar er zitten inch bussen in.
Weet iemand of deze bussen los tekoop zijn en dan in mm.

Alvast Bedankt Gr Ron
 

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
8.099
2.609
Als ik moet gokken, hebben metrische bussen ook een metrische buitenmaat/schroefdraad. Je hebt dan voor metrische bussen ook een metrische houder nodig. Heeft die hut geen klantenservice? Zijn er losse onderdelen leverbaar?
 

Handtools

Actieve deelnemer
14 mrt 2022
36
10
Ollanda
Deze set bestaat uit 2 onderdelen.1 is de houder en de andere is met de boorbussen.deze zijn los te bestellen in inch en mm.
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.699
2.570
Gaanderen
Als ik moet gokken, hebben metrische bussen ook een metrische buitenmaat/schroefdraad. Je hebt dan voor metrische bussen ook een metrische houder nodig. Heeft die hut geen klantenservice? Zijn er losse onderdelen leverbaar?
Zo zou ik ook gokken. Jessem is een Canadees bedrijf. Ze hanteren in Canada zowel metrisch als inch maten. Gewoon vragen aan Jessem.
 

cerb

Nieuw lid
9 jan 2023
5
3
Warnsveld
Hallooooo ik heb gisteren avond naar een aantal bedrijven bericht gestuurd dus nu maar af wachten .
Bedankt voor de info Gr Ron 👍
 

cerb

Nieuw lid
9 jan 2023
5
3
Warnsveld
Hallo voor de personen die het nog weten willen ?? de gelijde bussen zijn niet los te koop
nog bedankt Gr Ron
 
  • Leuk
Waarderingen: mink

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.