Inzending voor de woodworking challenge 2021: tafeltje met symboliek

HarmonyInHout

Actieve deelnemer
22 jan 2017
62
27
C253FE9F-FE21-4DD5-BF5F-CB005E63C563.jpegDank je Wim. Op deze foto kun je het Duitse symbool beter zien. Ik wilde het uiteraard niet erg in het oog laten springen. Overigens heb ik begrepen dat het symbool al heel oud is ook in andere culturen en daar gelukkig een positieve betekenis heeft.

HoutNerveus

Actieve deelnemer
8 mei 2020
153
131
25
Delft
Ik vind het allereerst technisch erg mooi en kundig uitgevoerd!

Het ontwerp vind ik ook erg goed, de symboliek heeft een erg sterke plek in het ontwerp; je komt er niet omheen, zeker met die punten die uit de tafel steken. Dat vind ik ook passend bij een dergelijk zwaar onderwerp; ik zou het maar zwak vinden als het te subtiel was geweest.

Groetjes,
Bart

WillemWoodWorker

Actieve deelnemer
29 sep 2019
32
3
Supermooi gedaan! Ik vroeg mij wel af wat de symboliek met je deed toen je het tafeltje aan het bouwen was. Het zou mij behoorlijk afleiden denk ik. Ik hoop dat je hoog scoort in de wedstrijd!

Henk H

Actieve deelnemer
22 nov 2020
78
60
Nootdorp
Briljant mooi! Ik vind het gebruik van de twee kleuren gewaagd en zeer goed gelukt. De vierkanten van niet-perfect appelhout vind ik erg goed passen.

HarmonyInHout

Actieve deelnemer
22 jan 2017
62
27
Supermooi gedaan! Ik vroeg mij wel af wat de symboliek met je deed toen je het tafeltje aan het bouwen was. Het zou mij behoorlijk afleiden denk ik. Ik hoop dat je hoog scoort in de wedstrijd!
Het werken met de symbolen gaf mij vooral een bepaald verantwoordelijkheidsgevoel, zo van mag ik daar wel aankomen. Het leidde me niet af maar maakte het wel spannend. Dank je wel!

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.