Invalzaag met liniaal Patfield 50 euro

Lars.

Post veel
26 nov 2014
851
63
Thuis
Te koop; een invalzaag van het merk Patfield met liniaal. Zaag en liniaal is gebruikt maar werkt verder nog prima. Zaagblad krijg je erbij maar is wel aan vervanging toe. Prijs is 50 euro en op te halen in Haarlem. Als er vragen zijn hoor ik het graag.
Mvg
Lars
 

LFlab

Post veel
7 mei 2018
967
307
Rosmalen
Fijne zaag hoor, ik heb er ook een, zou graag nog een lineaal erbij hebben, maar Haarlem is uit de richting :)
 

Stuiter

Actieve deelnemer
17 jun 2016
30
4
Aalsmeer
Ik zit al een tijd te denken om een invalzaag te gaan kopen, alleen dan in een hogere prijs categorie. Ga er vanuit dat het veel verschil maakt qua kwaliteit en afstellen of ik Patfield gebruik of iets van Makita of Festool. Klopt mijn aanname daarin?
 

Lars.

Post veel
26 nov 2014
851
63
Thuis
Ik zit al een tijd te denken om een invalzaag te gaan kopen, alleen dan in een hogere prijs categorie. Ga er vanuit dat het veel verschil maakt qua kwaliteit en afstellen of ik Patfield gebruik of iets van Makita of Festool. Klopt mijn aanname daarin?

Je aanname klopt inderdaad, ik heb pas geleden een bosch blauw invalzaag gekocht en die is wel een stukje beter maar ook 3x zo duur.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.