Inspiratie voor de cabinetzaag

mathieu

Oud hout
5 jul 2010
4.496
961
Riemst

Of deze bewerkingen allemaal veilig zijn, laat ik aan een ieders gezond verstand over. Ik ga een aantal handelingen zeker niet uitvoeren!
 
7 mrt 2015
1.080
336
P'beek
Hihi, tja Izzy Swan is niet bang aangelegd als het gaat om het “anders” gebruiken van je zaag in combinatie met andere powertools.

Ik kan het iedereen die niet zijn geld moet verdienen met houtbewerken (en dus duizenden uren ervaring heeft met machines en wat wel en niet kan) van harte afraden.

Koop met je door het niet kopen van vuurwerk dit jaar bespaarde centen goed gereedschap, doe een cursus en dan heb je nog heeeeeel lang plezier van je vingertjes, oortjes, oogjes om maar niet te spreken van ernstiger letsel.

Heeft je naaste familie ook nog jaren plezier van jou.

Ja toch?
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.697
2.569
Gaanderen
Ik heb de gedachte om dit principe toe te passen om pennen voor te draaien. Wel op de freestafel zonder handen. Vuurwerk kopen heb ik jaren gedaan gemiddeld 30 tot 40 duizend kilo per jaar. Ik vind het maar niets om in plaats van vuurwerk gereedschap te kopen. Allebei is de bedoeling. ( oud ijzerwarenhandelaar en vuurwerkverkoper) Doe wel allebei veilig. Dus dit jaar alleen cat 1 vuurwerk en denk om je vingers en de rest bij het gebruiken van gereedschap het komend jaar.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.