Ik ben bezig met het plaatsen van nieuwe messen. Ik zie regelmatig filmpjes van andere merken vandikte banken waarop de fixed gedeelte van de tafel hoger staat zodat je met een stukje hout de messen kunt afstellen zodat de messen het stukje hout aanraakt ...Wat wil je weten? Ik heb er 1 op krachtstroom en die bevalt prima.
Heb geen inca van dikte bank, maar misschien heb je wat Machineatlas
Het vaste gedeelte van een vlak (vandikte) bank, de uitvoertafel, staat een fractie lager dan de bovenkant van de messen in hun bovenste stand.
Wanneer de tafel lager staat dan de beitels, dan lijkt me dat er wat verkeerd is gemonteerd. Foto's helpen altijd.
Zoals op de foto te zien , rust de linkerkant op de rol en komt er een kleine opening waar ik de rode streep heb geplaatst, dit lijkt me niet correct? Hebben jullie die ook?Heb geen inca van dikte bank, maar misschien heb je wat Machineatlas
Het vaste gedeelte van een vlak (vandikte) bank, de uitvoertafel, staat een fractie lager dan de bovenkant van de messen in hun bovenste stand.
Wanneer de tafel lager staat dan de beitels, dan lijkt me dat er wat verkeerd is gemonteerd. Foto's helpen altijd.
Blijkbaar kan je de fixed tafel ook regelen, zo vast is hij blijkbaar niet.Heb geen inca van dikte bank, maar misschien heb je wat Machineatlas
@Joseph, zou je dat documentje nog eens willen delen, ik krijg nu een blank page ipv het document, gok dat het niet meer op de server staat.Ik heb erg veel gehad aan bijgevoegd documentje van Garret Wade. Het beschrijft precies welke stappen je moet zetten en in welke volgorde.
Je hebt gelijk, internet zal er wel even moeite mee hebben gehad, nu drukte ik en had het document meteen gedownload...Bij mij (in Firefox) krijg ik wel gewoon een pdf document met inhoud. Het is wel een document met 8MB.