Na vele jaren opzoek naar goede Inca-major onderdelen en accessoires was het even geleden compleet,en toen ben ik gaan bouwen.De tafel is van eiken gemaakt het bovenblad is 36mm multiplex en het spanenafzuigkanaal is van 16mm.multiplex en beide zijn gefineerd met gerookt esdoorn.Wilde zomin mogelijk bedrading zien en dit is zoveel mogelijk weggewerkt de twee condensatoren zijn onder de motorplank gemonteerd.
De accessoires-kist is ook van eiken,de zwaluwstaarten zijn uiteraard met de hand gemaakt.
Binnenkort een beschrijving van de bouw ben nu nog even druk met nieuwbouw van een Inca vlakschaaf-machine 343.132,de machines die ik bouw zijn gewoon inzetbaar maar ik zet dit weg voor mijn Inca verzameling.
Nog even dit hoe kan ik een foto draaien?
Groet,
Peter vH.

De accessoires-kist is ook van eiken,de zwaluwstaarten zijn uiteraard met de hand gemaakt.
Binnenkort een beschrijving van de bouw ben nu nog even druk met nieuwbouw van een Inca vlakschaaf-machine 343.132,de machines die ik bouw zijn gewoon inzetbaar maar ik zet dit weg voor mijn Inca verzameling.
Nog even dit hoe kan ik een foto draaien?
Groet,
Peter vH.