Ik zoek iemand die een houten waterpijp kan maken!

Nawidkg

Nieuw lid
21 okt 2023
4
0
Arnhem
Hallo!

Ik ben nieuw op dit forum, ik weet niet of dit de juiste topic is om deze vraag te stellen maar goed.

Ik ben dus op zoek naar een hobbyist die voor mij een houten waterpijp kan maken, uiteraard tegen betaling. Ik heb er zelf een sinds gister wat geïmporteerd is uit iran, weet zelf niet van wat voor hout het is maar het voelt enorm sterk aan en ook als ik er tegen klop klinkt het heel massief. Deze is van mijzelf maar je kan er evt van dichtbij naar kijken hoe het in elkaar zit, het is gewoon een geheel stuk.

In principe is het enige wat ik nodig heb de schacht zelf, de vaas etc bestel ik zelf via internet.

Ik zal wat foto’s plaatsen van internet over wat ik precies bedoel, vanmiddag plaats ik wat gedetailleerde foto’s van de waterpijp die ik in mijn bezit heb momenteel.

Op de foto’s zie je ze compleet met vaas, tabaks kop en slang, deze heb ik uiteraard zelf al, heb het dus ook echt alleen over de schacht wat van hout is gemaakt.
 

Bijlagen

  • IMG_7922.jpeg
    IMG_7922.jpeg
    95,8 KB · Weergaven: 28
  • IMG_7921.jpeg
    IMG_7921.jpeg
    50 KB · Weergaven: 28
  • IMG_7920.jpeg
    IMG_7920.jpeg
    73,4 KB · Weergaven: 29
  • IMG_7919.jpeg
    IMG_7919.jpeg
    25,9 KB · Weergaven: 29

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.699
2.570
Gaanderen
Ik zou zeggen bezin voor gij begint.

Gezondheidsrisico’s​

Bij het roken van een waterpijp komen veel schadelijke stoffen vrij, zoals teer, nicotine, koolmonoxide (CO) en zware metalen. Vooral het risico op een koolmonoxidevergiftiging is groot. Er komt namelijk veel meer CO vrij dan bij sigaretten, soms wel 30 keer zoveel. Zelfs één keer een waterpijp roken kan al een koolmonoxidevergiftiging veroorzaken. De ernst daarvan kan variëren van duizelig en benauwd worden tot een ziekenhuisopname. In het ergste geval kan iemand overlijden.