Ik denk dat ik iets fout doe

Rouwdouwer

Actieve deelnemer
18 feb 2022
55
12
Almere
Ik heb net een stukje geschreven over mijn nieuwe werkplaatsje, wilde daar wat foto's bijzetten maar kreeg ze niet in of tussen de tekst.
Dat zal ongetwijfeld aan mij liggen, ik heb wel berichten gezien waarin wel foto's stonden namelijk.
Dus ik dacht, ik maak wel meerdere berichtjes, en doe daar dan foto's onderzetten.
Ik heb mijn tekstje een beetje aangepast en wilde per machine een stukje maken met foto's
Het stukje over mijn zaagtafel heb ik geplaatst, met 2 foto's maar nu kan ik niet verder.
Ik wilde gewoon een reactie plaatsen op mijn bericht en een stukje over de afzuiging posten.
Ik krijg echter de mededeling dat ik een geldig bericht in moet voeren......

Wat doe ik fout?

Bert Vanderveen

Oud hout
1 sep 2015
3.477
1.166
Enschede, Twente
Welk formaat hebben de foto’s? Ik bedoel jpeg, etc. Volgens mij wordt het heic-formaat dat de standaard is van iPhones niet ondersteund, maar zeker weten doe ik dat niet. Ik zet altijd plaatsjes om naar jpeg en maak ze dan ook kleiner (1200 pixels breed is wel mijn limiet).

Rouwdouwer

Actieve deelnemer
18 feb 2022
55
12
Almere
Wat ik niet snap is dat ik een melding "ongeldig bericht"krijg.....
Dat is, als ik op mijn eigen bericht reageer
Mijn foto's zijn jpg files, en volgens mij niet te groot

Rouwdouwer

Actieve deelnemer
18 feb 2022
55
12
Almere
Inmiddels heb ik toch een "reactie" kunnen plaatsen en een 2e stukje gepost.
Mischien was ik te snel...
In iedergeval heb ik nu 2 stukjes geplaatst met foto's.
Er komt nog meer deze week

• Leuk
Waarderingen: handig18 en mink

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.