Ik zag een aantal dagen geleden berken stammen in een wei liggen met groei van paddenstoelen erop.
Daar had ik wel belangstelling voor.
Afgelopen zaterdagmiddag ernaar toe en met de man gesproken.
Ik kreeg 2 stammen berk mee en zonder te vragen kreeg ik ook een essen stam mee, met de boodschap, als je meer wil, kom maar.
Het dunste stuk is 40cm doorsnee en de essen stam is een stuk dikker en naar schatting300cm lang
Ik heb een schaal die ik in het verleden gemaakt had achtergelaten, hij en zijn vrouw waren er blij mee.
Wat de essen stam betreft, weet ik nog niet wat ik ermee doe, onder de heg gooien en wachten tot er slaap inzit of direct verwerken.
Het hout is luchtdroog.

Hier teken ik een cirkel af, zodat ik met de kettingzaag de hoeken eraf kan zagen.

Wat er fout gaat weet ik niet, maar de foto,s zie ik dubbel.
Misschien een pilsje teveel op?
Daar had ik wel belangstelling voor.
Afgelopen zaterdagmiddag ernaar toe en met de man gesproken.
Ik kreeg 2 stammen berk mee en zonder te vragen kreeg ik ook een essen stam mee, met de boodschap, als je meer wil, kom maar.
Het dunste stuk is 40cm doorsnee en de essen stam is een stuk dikker en naar schatting300cm lang
Ik heb een schaal die ik in het verleden gemaakt had achtergelaten, hij en zijn vrouw waren er blij mee.
Wat de essen stam betreft, weet ik nog niet wat ik ermee doe, onder de heg gooien en wachten tot er slaap inzit of direct verwerken.
Het hout is luchtdroog.

Hier teken ik een cirkel af, zodat ik met de kettingzaag de hoeken eraf kan zagen.

Wat er fout gaat weet ik niet, maar de foto,s zie ik dubbel.
Misschien een pilsje teveel op?
Laatst bewerkt: