Hallo, ten eerste is weet bijna niks van hout af. Ik woon in cambodia en heb hier me eigen backpackers hostel. Ik ben bezig met een uitbreiding en heb aardig wat hout over en zou hier graag maar mooie tafels van maken naar lengte van eigen keuze. Dit omdat er kwa tafels er te koop zijn hier maar weinig keuze is op de market en een custom table veel cooler is.

Ik heb gisteren zamen met mijn staff een tafel in elkaar hebben gezet.
maar het probleem is dat ik geen goede lak kon vinden. Het enige product wat ik zo 1 2 3 kon vinden wat TOA high gloss/exterior 
en dit is het resultaat nadat ik het heb aangebracht

Nu ben ik helemaal niet blij met dit resulaat omdat ik het veel te donker en ?vies? vindt lijken. ik wil meer voor een look als dit gaan
Weet iemand hoe ik deze look kan krijgen? het probleem is dat ik hier 90% van de materialen niet kan vinden (de lak dus) gisteren zag ik wel een Maple high gloss lak. maar de tafel in het voorbeeld is geen gloss toch?
ik had ook een paar vrienden raadgepleegt en die vertelde mij dat ik Kook Olie kon gebruiken.. ik weet niet of dit een grap was of niet? haha.
Anyways als iemand mij in de goede direction kan wijzen zou dat enorm op prijs gesteld worden
ik ga nu alvast meerdere tafels bouwen en wacht wel met lakken tot ik meer informatie heb.
Hartelijk Bedankt!
Jasper.
Ik heb gisteren zamen met mijn staff een tafel in elkaar hebben gezet.

en dit is het resultaat nadat ik het heb aangebracht

Nu ben ik helemaal niet blij met dit resulaat omdat ik het veel te donker en ?vies? vindt lijken. ik wil meer voor een look als dit gaan

Weet iemand hoe ik deze look kan krijgen? het probleem is dat ik hier 90% van de materialen niet kan vinden (de lak dus) gisteren zag ik wel een Maple high gloss lak. maar de tafel in het voorbeeld is geen gloss toch?
ik had ook een paar vrienden raadgepleegt en die vertelde mij dat ik Kook Olie kon gebruiken.. ik weet niet of dit een grap was of niet? haha.
Anyways als iemand mij in de goede direction kan wijzen zou dat enorm op prijs gesteld worden
ik ga nu alvast meerdere tafels bouwen en wacht wel met lakken tot ik meer informatie heb.
Hartelijk Bedankt!
Jasper.