Ik sta op het forum niet bekend om mijn werkstukken. Dit komt omdat ik ook niet zo veel maak :lol: Ik loop al lang met het plan om een werkbank te maken. Ik had de Roubo werkbank al een paar keer op het internet voorbij zien komen en ben onder de indruk. Roy Underhil heeft er 2 leuke stukjes over gemaakt. Op marktplein kwam het boek van Cris Zwartz voorbij en dat heb ik gekocht. Ik heb beide plannen in de hoge hoed gegooid en daaruit komt; Hugo's Roubo
De laatste maanden heb ik op marktplaats van alles bij elkaar gescharreld en ben nu maar eens begonnen.
Het is begonnen met de poten. Bij een sloopbedrijf heb ik oude vuren baken gekocht. 20 bij 12 cm vurenhouten balken. ongeveer 80 jaar oud uit een rijtje sloophuizen. De balken zijn 6 mtr lang en ik heb ze daar met de hand op maat gemaakt. Het zweet stond op mijn rug

Attached files

De laatste maanden heb ik op marktplaats van alles bij elkaar gescharreld en ben nu maar eens begonnen.
Het is begonnen met de poten. Bij een sloopbedrijf heb ik oude vuren baken gekocht. 20 bij 12 cm vurenhouten balken. ongeveer 80 jaar oud uit een rijtje sloophuizen. De balken zijn 6 mtr lang en ik heb ze daar met de hand op maat gemaakt. Het zweet stond op mijn rug
Attached files