Hoi,
Ik heb een bestelwagen met een opbouw carrosserie, gemaakt van polyester sandwich met multiplex er tussen.
Aan de bestuurders kant zaten kieren tussen het raamkozijn en het raam, dus ik verwijder het raam en ik zie dat het multiplex tussen de polyester door lekkage is gaan rotten. Zie rode gedeelte foto's.

Nu ben ik bezig om zo veel rothout te verwijderen, alleen de diepe gedeeltes zijn moeilijk schoon te krijgen, heeft iemand daar nog tips voor.
Mijn plan is om het zo schoon mogelijk te krijgen, daarna het te behandelen met alabastine houtrotstop, en dan de ondiepe gedeeltes te vullen met epoxy plamuur, alleen de diepe gedeeltes (rechterstuk foto) word een probleem, waar ik aan dacht was op wbp multiplex stroken rondom in te smeren met epoxy plamuur en dat in de diepe stukken te plaatsen en daar na de randen op te vullen epoxy plamuur.
Is dit een goede manier om dit probleem op te lossen?
groeten
Henkie
Ik heb een bestelwagen met een opbouw carrosserie, gemaakt van polyester sandwich met multiplex er tussen.
Aan de bestuurders kant zaten kieren tussen het raamkozijn en het raam, dus ik verwijder het raam en ik zie dat het multiplex tussen de polyester door lekkage is gaan rotten. Zie rode gedeelte foto's.

Nu ben ik bezig om zo veel rothout te verwijderen, alleen de diepe gedeeltes zijn moeilijk schoon te krijgen, heeft iemand daar nog tips voor.
Mijn plan is om het zo schoon mogelijk te krijgen, daarna het te behandelen met alabastine houtrotstop, en dan de ondiepe gedeeltes te vullen met epoxy plamuur, alleen de diepe gedeeltes (rechterstuk foto) word een probleem, waar ik aan dacht was op wbp multiplex stroken rondom in te smeren met epoxy plamuur en dat in de diepe stukken te plaatsen en daar na de randen op te vullen epoxy plamuur.
Is dit een goede manier om dit probleem op te lossen?
groeten
Henkie