Houthandels in buurt Zoetermeer

Charel09

Post veel
10 sep 2014
1.637
695
Antwerpen
Binnenkort moet ik in de buurt van Z’meer zijn en zag dat daar twee houthandels zijn die richting fijnhout gaan : HoutExclusief en DecoratiefHout. Op de foto’s ziet het aanbod er goed uit maar is dit ook zo (kwaliteit en prijs) ? Iemand ervaring met een van de twee ?

sinds zaterdag werkt de website van Hout Exclusief niet meer, daarom de FB link
géén enkele binding met deze bedrijven
 

chriz

Nieuw lid
27 jun 2020
10
3
Bij HoutExclusief ben ik 1 keer geweest en ze hebben daar idd een behoorlijk aanbod. En ook een hoop voor geschaafd hout en netjes met prijzen gelabeld.

De prijzen waren toen imo best okay, alleen zijn ze niet op zaterdag open.
 
  • Leuk
Waarderingen: Charel09

michelb_ww

Actieve deelnemer
1 feb 2022
79
34
Waddinxveen
Ik heb geen vergelijk, maar ik ben afgelopen vrijdag bij HoutExcusief geweest, ik had een stuk essen nodig en werd netjes geholpen. Daarnaast zag de loods er erg netjes uit. Er stonden vele mooie stukken hout.
Of de prijs concurrerend is weet ik niet, mijn stukje essen van 100x7x25 (ongeveer, is een stuk schaaldeel) kostte 28 euro ex BTW.
Oja, het is voor mij erg dichtbij, ik ben op de fiets gegaan (ja het stuk hout was best zwaar op de fiets)
 

0nn0

Nieuw lid
23 mei 2023
24
6
Hier soms daar
Deze ken ik niet maar Zoetermeer is in de buurt van Leidschendam daar zit op een halfuurtje rijden Hout zaagmolen de Salamander (aan de Vliet.)
Hebben alleen hout dat in Nederland geoogst is.
 

Charel09

Post veel
10 sep 2014
1.637
695
Antwerpen
net bij HoutExclusief geweest en kwa aanbod (en denk ook aan prijzen) zeker zo goed als AF, wel veul dichterbij voor ‘ons Belgen’

géén link met de winkel
 

boudewijn_de_bouwer

Actieve deelnemer
3 jun 2021
301
119
Zuid Holland
Houtex voelt voor mij als wat goedkoper aan dan de AF. Beide zijn prima, maar houtex is 20 mins rijden, en de AF 90 ;). Service en personeel zijn bij beide echt prima. Vriendelijke mensen, waar vind je dat nog?

Let wel op dat de AF op za ochtend open is, en houtex gewoon dicht in het weekend. Ze speelden een tijd terug met plannen om nu en dan op zaterdag open te zijn (1x per maand oid). Eigenschap van de AF is wel dat de gereedschapswinkel ernaast zit, dat kan zowel een goede (handig!) als slechte (kost duah!!!) eigenschap zijn.
 

Trip

Actieve deelnemer
2 sep 2020
274
152
Leiden
Ik weet niet wat AF is, Arnhemse/ Amsterdamse fijn houthandel?
Ik kom zelf voor eiken e.d. wel eens bij van hameren in Ter Aar, ook tevreden over, maar minder houtkeuze gok ik zo.
 

Charel09

Post veel
10 sep 2014
1.637
695
Antwerpen
Ik weet niet wat AF is, Arnhemse/ Amsterdamse fijn houthandel?
Ik kom zelf voor eiken e.d. wel eens bij van hameren in Ter Aar, ook tevreden over, maar minder houtkeuze gok ik zo.
Met AF bedoelde ik Arnhem (als ik die trip doe, dan is het Masave, Baptist en AF)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.