Houtdraaier in Korea

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.671
2.555
Gaanderen
Met recht is die zaag het einde. Dan draaien ze ook nog aan de "verkeerde" kant.
Ik heb nooit echt begrepen hoe die Japanse technieken met draaien werken. Zowel de schrapers als de haken. Benieuwd of die haken te koop zijn. Dan stuur ik wel even iemand naar Japan op ze te halen.
 
  • Haha
Waarderingen: Nico Oosthoek

Wim1965

Actieve deelnemer
23 apr 2017
311
51
Dalfsen.
Dat draaien aan de verkeerde kantvond ik nog wel meevallen, er is geen klauw met schroefdraad dus losraken is geen issue en de draairichting wordt met een schakelaar omgezet, hij moet alleen zelf opletten in welke richting de motor wordt aangezet.
 

ornament

Post veel
29 nov 2011
2.444
538
Dank je voor het posten, Nico.
Een fantastische video.
En eindelijk iets van Corea.

Groeten

Ornament
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.671
2.555
Gaanderen
Nico denkt zeker dat ik een grap maak met dat naar Japan gaan. Nee mijn dochter en schoonzoon mogen van de universiteit naar een congres in Japan. Biologie genen en CRISPR-Cas. Daar liggen niet mijn interesses. Oftewel ik begrijp er geen moer van. Het is een hele grote puzzel. Maar hij probeert bladeren dezelfde kant op te laten groeien.
 

O Peatey

Moderator
29 mrt 2010
2.281
147
Enkhuizen
Nico denkt zeker dat ik een grap maak met dat naar Japan gaan. Nee mijn dochter en schoonzoon mogen van de universiteit naar een congres in Japan. Biologie genen en CRISPR-Cas. Daar liggen niet mijn interesses. Oftewel ik begrijp er geen moer van. Het is een hele grote puzzel. Maar hij probeert bladeren dezelfde kant op te laten groeien.
Ik begrijp het helemaal Wim. Ik ben opgeleid als plantenveredelaar/geneticus.
 
  • Leuk
Waarderingen: Wim Kluck

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.