Houtdraaibank, weinig gebruikt met vierklauwplaat. Eigenlijk in nieuwstaat. Ik dacht hem te gebruiken maar het komt te weinig voor. Nieuw incl. vierklauwplaat 220 euro. Ik bied hem aan voor 125.
Heb er masten mee gedraaid voor modelschepen. Dus wel geschikt voor hout. Ging prima Locatie is Gouda, maar dat kan je ook zien als je mijn naam aanklikt.Opmerking: Die klauwplaat is een metaal-klauwplaat met onafhankelijke bekken. Niet geschikt voor het klemmen van hout.
Verder aub de lokatie vermelden.
Als het kan wil nog niet zeggen dat een metaalklauwplaat ook geschikt is. Ik heb er ook een 125mm. Die gebruik ik om metaal te bewerken. En ja een of 2 keer per jaar voor hout maar dat is dan een uitzondering.Heb er masten mee gedraaid voor modelschepen. Dus wel geschikt voor hout. Ging prima Locatie is Gouda, maar dat kan je ook zien als je mijn naam aanklikt.
Ik gebruik ook wel eens een baco als hamer.Als het kan wil nog niet zeggen dat een metaalklauwplaat ook geschikt is. Ik heb er ook een 125mm. Die gebruik ik om metaal te bewerken. En ja een of 2 keer per jaar voor hout maar dat is dan een uitzondering.
Ik denk dat je wat anders bedoelt dan je schrijft. Proost! Ik zal eens een bahco opdrinken.Ik gebruik ook wel eens een baco als hamer..
Verstelbare moersleutel heet dat officieel, toch?Ik denk dat je wat anders bedoelt dan je schrijft. Proost! Ik zal eens een bahco opdrinken.
Ja dat is de algemene naam. Ik heb nog nooit iemand in mijn winkel gehad die bij mij naar een verstelbare moersleutel heeft gevraagd. Deze benamingen komen wel voor op de paklijsten die je bij de goederen krijgt.Verstelbare moersleutel heet dat officieel, toch?