Houtbewerker gezocht voor een tweetal opdrachten (het fijne werk)

RemyO

Nieuw lid
24 okt 2013
1
0
Wji zoeken een houtbewerker voor een tweetal opdrachten

1) De molen van mijn schoonvader is helaas door een bal beschadigd. De molen is opa's trots in de tuin en hij is intens verdrietig dat zijn molen stuk is. Wij willen hem dan ook graag repareren maar hebben zelf de handigheid er niet voor.

. Bijgevoegd wat foto's
molen1.jpgmolen2.jpgmolen3.jpg

Op de eerste 2 foto's de schade. De 3e zoals het zou moeten. Ik zoek iemand die dat ding nieuw kan maken. We kunnen de oude kapotte stukken meenemen zodat het qua maten makkelijker is.


De tweede opdracht is een theelepelrek In het verleden heb ik de rekje op de foto laten maken. Zoals je ziet zitten ze vol. Ik wil er dus bij laten maken.

theelepelrek.jpg

Ook voor deze items geldt dat we ze mee kunnen nemen zodat u kunt zien hoe ze gemaakt zijn en wat de maten zijn.

Als iemand de skills en tijd en zin heeft om dit voor ons te maken dan laat maar weten. Uiteraard hoeft het niet voor niks.
Wij wonen zelf in het zuiden van het land (omgeving Venlo / Roermond). We willen best ervoor rijden maar onze voorkeur heeft toch wel een straal van binnen de 90 minuten.
Echter als er niemand is binnen deze straal en u reageert wel dan komen we naar u toe.

Het belangrijkste is de molen. Opa is al behoorlijk op leeftijd dus zolang het kan willen we hem laten genieten van zijn molen.

Remy en Elly Ottenheim
 

BenB

Actieve deelnemer
24 feb 2016
144
6
Beste Remy,

Ik zou het een leuk project vinden om dit voor jullie opa te doen. Wel zeg ik er op voorhand bij dat het dan een projectje wordt waarbij ik geen beloftes kwa tijdsduur kan geven. Dit omdat ik het dan naast mij eigen werk doen.

Het theelepelrek is dan weer minder spannend kwa werkzaamheden, en dan kan sneller geregeld worden.

Mochten jullie een pm sturen dan stuur ik mij 06 nummer terug voor een belletje.

Mvg Ben
(Woon in Vianen ut)
 
  • Leuk
Waarderingen: Kor

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.