hout-bewerkings boeken en tijdschriften.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nico Kliko

Actieve deelnemer
14 dec 2014
423
30
Nijmegen
Naast gereedschap heeft mijn overleden schoonvader een hele hoop boeken en tijdschriften na gelaten. Hieronder een link naar de nog niet complete lijst. Is er interesse in de boeken? Dan zal deze lijst aangevuld worden.

Excuus, ik heb er geen foto en prijs bij. Ik weet dat dit niet volgens de regels is. We komen er vast wel uit met de prijs.
Ik wilde graag de lijst hier te onder laten zien. maar het zijn blijkbaar te veel woorden.
Hieronder de link.

Groen is al verkocht.

 
Laatst bewerkt:

Nico Kliko

Actieve deelnemer
14 dec 2014
423
30
Nijmegen
onderstaande boeken stonden gereserveerd maar zijn toch weer beschikbaar.

Finewoodworking magazine:
136-162 28 nummers, (142 mist)
189-208 18 nummers (202 mist)
Ook heb ik nog van fine woodworking Tools en shops. winter 2007/2008, winter 2008/2009 en winter 2009/2010.
Dat maakt Bij elkaar 48 tijdschriften.
Voor 50 euro voor al deze magazines.

Home carpentry 5 euro
Beknopt leerboek voor den timmerman 5 euro
chenise domestic furniture 7 euro
Hands employed aright 17,50 euro
 

Nico Kliko

Actieve deelnemer
14 dec 2014
423
30
Nijmegen
De lijst is aangevuld met een hoop meer boeken! zo`n 80 meer! dus sla je slag. laat je inspireren door geweldige boeken. sommige goude oude.
 

Nico Kliko

Actieve deelnemer
14 dec 2014
423
30
Nijmegen
Laatste poging, je kan in dit bericht de boeken al zien. Er zitten nog mooie boeken tussen! Het zou tof zijn als de boeken bij iemand terecht zal komen die er echt iets mee gaat doen. Ik vraag ongeveer 1/3 of 1/4 van de prijs die ik op internet kan vinden. Maar we kunnen vast een een mooie deal maken.
boekenlijst-1.jpgboekenlijst-2.jpgboekenlijst-3.jpgboekenlijst-4.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.