HONGDUI HD-TB01 Precision Miter Gauge 0-70 Degree

Dimitry

Nieuw lid
1 jan 2022
13
2
Ieper, België
Na het bekijken van een YouTube filmpje van Hook on Wood, in impuls deze hoekaanslag gekocht. Echter niet gelet op het aantal mm van het slot.
De Hongdui heeft een gleider voor in een 19mm slot en mijn Makita MTL100 is maar 15mm.
Peter (Hooked On Wood) beoordeelt in zijn China Tools filmpjes producten van Banggood, in het filmpje waar hij deze hoekaanslag beoordeelt hij deze als Exceptional Quality
Zie website met de ranking: www.hookedonwood.online
Filmpje zelf:


Richtprijs: € 100
Waar op te halen: Ieper of verzenden
Korte of uitgebreide beschrijving: Zie boven
Type van machine: HONGDUI HD-TB01
Merk: HONGDUI HD-TB01
Conditie: nieuw
Eigen foto’s:
75A9D757-449F-4082-BC1D-CD0A986FD365.jpeg8EEA5616-83F5-4E01-9D85-B5771884D455.jpeg631450B8-2298-4388-BD83-CDBEBBD84F72.jpeg
 

dirkvanbergen

Actieve deelnemer
26 jan 2021
209
99
Dennis*
Peter (Hooked On Wood) beoordeelt in zijn China Tools filmpjes producten van Banggood, in


Peter is van 10 minute workshop ;) Of van New Brit Workshop ... of vast nog wel anderen. Wel mooi apparaat. Zelf ook zo'n zelfde fout gemaakt in het verleden. Hier kom je vast wel van af :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Dimitry

hdv

Post veel
24 nov 2019
850
445
Noord-Veluwe
Als ik het goed heb gezien zit de strip vast met een paar boutjes. Waarom maak je niet van UHMW een strak passende glijstrip voor in de groef van jouw machine? Dat spul is glad, maatvast, zeer slijtvast, en goed te bewerken met een zaagmachine, freesmachine, en schaven. Je kunt er direct in schroeven, of een paar rampamoertjes erin draaien. Of gewoon met epoxy een moertje van de juiste maat erin lijmen. In een uurtje tijd zou je een perfect passende aanslag moeten hebben.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dimitry en jaap

JeroenVdW

Actieve deelnemer
5 mei 2021
45
47
Aarschot
www.hextree.be
Als ik het goed heb gezien zit de strip vast met een paar boutjes. Waarom maak je niet van UHMW een strak passende glijstrip voor in de groef van jouw machine? Dat spul is glad, maatvast, zeer slijtvast, en goed te bewerken met een zaagmachine, freesmachine, en schaven. Je kunt er direct in schroeven, of een paar rampamoertjes erin draaien. Of gewoon met epoxy een moertje van de juiste maat erin lijmen. In een uurtje tijd zou je een perfect passende aanslag moeten hebben.
Waar haal je dat ergens, die UHMW?
 
  • Leuk
Waarderingen: Dimitry

knotwilg

Post veel
17 apr 2011
1.235
535
Eanske
ingoogni.nl
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Dimitry

JeroenVdW

Actieve deelnemer
5 mei 2021
45
47
Aarschot
www.hextree.be
ik heb nog wat stroken HMPE liggen die ik kan opsturen, laat maar weten
bedankt, PB gestuurd

Na het bekijken van een YouTube filmpje van Hook on Wood, in impuls deze hoekaanslag gekocht. Echter niet gelet op het aantal mm van het slot.
De Hongdui heeft een gleider voor in een 19mm slot en mijn Makita MTL100 is maar 15mm.
Peter (Hooked On Wood) beoordeelt in zijn China Tools filmpjes producten van Banggood, in het filmpje waar hij deze hoekaanslag beoordeelt hij deze als Exceptional Quality
Zie website met de ranking: www.hookedonwood.online
Filmpje zelf:


Richtprijs: € 100
Waar op te halen: Ieper of verzenden
Korte of uitgebreide beschrijving: Zie boven
Type van machine: HONGDUI HD-TB01
Merk: HONGDUI HD-TB01
Conditie: nieuw
Eigen foto’s:
Ook hiervoor een pb gestuurd
 
  • Leuk
Waarderingen: Dimitry

Dimitry

Nieuw lid
1 jan 2022
13
2
Ieper, België
Dank iedereen voor de reacties! Op dit topic mag voorlopig een slotje.
Zal eerst even alle opties overlopen om eventueel zelf een nieuwe strip onder te zetten.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.