Hoi allemaal

Risikoos

Actieve deelnemer
14 okt 2021
107
47
Regio Apeldoorn - Zutphen
Hallo allemaal,

Ik ben Koos, mijn bijnaam heb ik aan mijn vrienden te danken. Ik doe schijnbaar nogal eens mijn best iets te breken. (Nooit gelukt overigens).

Ik heb een opleiding werktuigbouw genoten en mag deze hobby van me dan ook tegen betaling uitvoeren. Hierbij werk ik dagelijks met en aan hypermodern spul en voer richting de 8 uur per dag een staarwedstrijd met een paar beeldschermen.

Om wat afstand te nemen van al deze techniek wil ik graag met hout gaan werken. En dan wel op de manier zoals het gedaan werd in de tijd dat ze niet meer dan een gloeilamp konden laten branden. Alles dus zo analoog mogelijk.

Om mijzelf uit te dagen en te kijken of het houtbewerken echt wat voor me is is het plan om zelf mijn werkplaats uit eigen ontwerp in de achtertuin op te laten reizen. Mocht het virus me dan toch niet te pakken krijgen, dan heb ik er in elk geval een mooi tuinhuis aan over gehouden.

T.z.t. zal ik hier wel een bouwverslag van posten. Eerst de nodige handgereedschappen verzamelen.
 

EdP

Post veel
4 jan 2016
1.592
540
Steenbergen, Noord Brabant
Hallo Koos, welkom! Lekker met je handen bezig zijn als afwisseling werkt echt, geloof me. Ik heb dat ook bij collega’s gezien die een broertje dood hadden aan klussen of knutselen, tuin werk etc. Maar wijsheid komt met de jaren. Op een gegeven moment toch iets gaan proberen wat dan ook nog een leuk resultaat geeft en een nieuwe hobby is geboren. Dat is mooi, maar wat veel leuker was om te horen was dat ze echt (geestelijk) konden ontspannen. Die mannen staan nu anders in het leven dan voorheen. Ook ik wens je veel plezier tijdens de reis.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.