Hoe is het mogelijk? (Nieuwe Festool-producten)

rolandvs

Actieve deelnemer
10 mrt 2022
642
149
Oss
Waarom is dat raar.
Ze moeten toch weten wat er eventueel op komst is om klanten goed te informeren en of adviseren en om de mogelijkheden te geven om het verkopend personeel eventueel juiste scholing te kunnen geven.
Of juist tegen vaste klanten kunnen zeggen als ze iets nodig heeft dat ze eventueel even moeten wachten.

Ik heb alleen rotex en die bovenfrees van festool. En dat is voorlopig ook voldoende.

Kwam onlangs wel dit tegen van festool.

Maar bij mij kwam leverancier langs van ander merk en wilde iets kopen en die zei dat product kwam maar desondanks duurde het nog 7 maanden voor het in nl verkocht werd.

Bert Vanderveen

Oud hout
1 sep 2015
3.530
1.200
Enschede, Twente
De mail kreeg ik ook @Bert Vanderveen. Rubart heeft het nog niet op de site.
Deze nieuwe afzuigarm vind ik wel fraai. Moet je denk ik wel de 5 meter slang bij hebben, maar helpt tegen die lastige slangen over de vloer.

jaap
Rubart heeft ze inmiddels ook op de site, met de bekende scherpere prijzen…

• Haha
Waarderingen: 48rmc

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.845
2.816
Terkaple
www.woodworking.nl

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.845
2.816
Terkaple
www.woodworking.nl
twee bogen dunne triplex, een stel blokjes aan elkaar lijmen en een scharnier van de staldeur. We zijn toch houtbewerkes.

Maar, wel een mooi ding.
Zekers zijn we houtbewerkers, maar niet iedereen doet dit voor de hobby of als budget zzp'er. Van andere merken heb ik dit nog niet gezien, er is ook een mobiele versie van, gewoon goed bedacht. Ik ken zzp'ers die een hele bus vol grijs groene kistjes hebben, die hebben daar echt plezier in.

48rmc

Post veel
2 dec 2021
934
360
Middelburg
Rubarts zijn een stelletje kloothommels/verneukers, één keer maar nooit meer, je besteld een pak schuurpapier, en je krijgt een aangebroken pak, waarvan de 100, 10 schuurschijven missende zijn, en als klap op de vuurpijl, word je in het verdachtbankje gezet, als je vraag hoe kan dat??? Al zouden ze 30% goedkoper zijn dan St Kruis, ik verdom het om überhaupt 1 euro bij hun te besteden,...wees gewaarschuwd

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.