Mijn buren en ik willen het platte dak (± 480 m²) opnieuw laten bedekken of renoveren.
Er ligt nu volgens mijn weten 6cm isolatie met daarop de dakbedekking en grind.
Na 24 jaar is er schoongemaakt en een nieuwe laag bedekking er over de oude aangebracht met daarop het grind.
Nu zijn we weer 26 jaar verder en willen het dak weer opnieuw laten bedekken.
Nu heeft een bewoner een aanbieding om het dak schoon te maken en over de oude bedekking 10 cm isolatie met daarop nieuwe dakbedekking aan te brengen en daarover weer het grind.
De dakopstand is nu volgens mij ongeveer 10 á 15 cm
Als er isolatie bovenop de oude dakbedekking wordt aangebracht dan wordt de dakopstand lager,
dus mijn vraag is hoeveel cm moet de dakopstand er minimaal aan de lage kant zijn waar het water wordt afgevoerd?
Wie kan mij daarover informatie geven?
Alvast mijn dank,
.
Er ligt nu volgens mijn weten 6cm isolatie met daarop de dakbedekking en grind.
Na 24 jaar is er schoongemaakt en een nieuwe laag bedekking er over de oude aangebracht met daarop het grind.
Nu zijn we weer 26 jaar verder en willen het dak weer opnieuw laten bedekken.
Nu heeft een bewoner een aanbieding om het dak schoon te maken en over de oude bedekking 10 cm isolatie met daarop nieuwe dakbedekking aan te brengen en daarover weer het grind.
De dakopstand is nu volgens mij ongeveer 10 á 15 cm
Als er isolatie bovenop de oude dakbedekking wordt aangebracht dan wordt de dakopstand lager,
dus mijn vraag is hoeveel cm moet de dakopstand er minimaal aan de lage kant zijn waar het water wordt afgevoerd?
Wie kan mij daarover informatie geven?
Alvast mijn dank,