Hobbyprutser stelt zich voor

dragonhaertt

Actieve deelnemer
11 jun 2020
214
117
Ik lees al een tijdje mee overal en nergens en ben ook in de DIY topics op tweakers actief, maar nu is het toch tijd om me hier eens voor te stellen.

Ik ben een elektronisch engineer uit Enschede, die in zijn vrije tijd graag knutselt en wat dingen bouwt van onder andere hout.
Al een aantal jaar ben ik langzaam gereedschap bij elkaar aan het sparen en (samen met een goede vriend) wat projectjes aan het bouwen geweest.

Ik zal binnenkort wat uitgebreider posten over mijn projecten, maar hier zijn wat eerste impressies.

Een bordspellenkastje (meest recente project)
gevuld.png
kastje.png
Akoestische panelen
Akoestische panelen.png
Zwevende planken
planken.png
magnetische messenhouder
messenhouder.jpg

En wat andere kleine projecten samen met @s0ulmaster gedaan, die heeft al meer topics met foto's hier staan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Marmot

klusrob

Post veel
27 jun 2011
1.763
981
Omgeving Eindhoven
Welkom. Dat ziet er al goed uit, benieuwd wat we nog meer te zien krijgen! Zeker veel van posten, daar zijn we hier dol op. Maar als ik dit zie, dan heb je zeker al de nodige ervaring.

Alvast een vraag over je messenhouder. Kan je wat meer vertellen over de dikte van het hout dat over de magneten heen zit en het type magneet? Zo iets dergelijks staat hier ook nog op het verlanglijstje.
 

dragonhaertt

Actieve deelnemer
11 jun 2020
214
117
welkom
die voorliefde voor driehoeken is speciaal
Hah, het driehoek-thema was eigenlijk gewoon een leuk experiment met de akoestische panelen.
Als ik dan meer 'meubels' in dezelfde ruimte maak, leek het me leuk om die stijl een beetje door te zetten.
 

dragonhaertt

Actieve deelnemer
11 jun 2020
214
117
Bedankt voor de welkomstwensen.
Erg mooi om jullie projecten ook te zien, veel inspiratie!

Ik hoop in de nabije toekomst een huis met garage, of losstaande werkplaats te kunnen kopen. Daarna zal er voor mij nog veel meer houtbewerking op de agenda staan.

Tot nu toe klus ik maar wat aan in één van mijn slaapkamers en af en toe in een geleende werkplaats.
 

s0ulmaster

Without magic smoke, it ain't broken
11 apr 2019
368
121
Enschede
Welkom

Toch wel handig als je mensen kent met een leuke werkplaats :geek:
Ik moet ook zeggen dat die kast mee heel erg bekend voor komt.

Veel plezier hier!
 
  • Leuk
Waarderingen: dragonhaertt

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.