Hobby of toch meer?

Repo

Nieuw lid
10 feb 2020
14
12
Goedemiddag,
mijn naam is Rene en ben al een tijdje gluurder en vandaag mijn eerste post neergezet.
aangezien ik een boerderij heb met paarden gaat er ook veel kapot, wat weer gemaakt moet worden.
Na een paar jaar zelf geprutst te hebben een meubelmakers opleiding gedaan in Zwolle bij Wood&Co en daarna meters maken.

Het begon met wat katten verblijven, opbergkisten en nieuwe stallen.
Nu vooral in stappen een gehele nieuwe keuken en thuiswerk bureau ruimte creëren. En daarnaast snijplanken maken voor de verkoop.
Daarnaast ook opdrachten van vrienden en familie zodat ik elke keer wat nieuws leer en probeer.

Dit word natuurlijk naast mijn vaste baan gedaan en ben daardoor per week een uur of 8 bezig met houtbewerking.

voor de rest wens ik iedereen weinig splinters toe en veel plezier

gr
rene
 

Repo

Nieuw lid
10 feb 2020
14
12
Hoi Repo.

Ik maak op wekelijkse basis miljoenen splinters - gelukkig belanden ze zeer zelden in mijn vingers (dat is waarschijnlijk wat je bedoelde) :p.
hoi trigger,

Volgens mij heten de splinters die jij maakt spaanders (iets met hakken en spaanders die vallen) maar inderdaad bedoelde ik vingers en auw. :D
 

dirkvanbergen

Actieve deelnemer
26 jan 2021
209
99
Leuk hoor dat je zo er je beroep van maken kan! Lekker de ruimte op een boerderij ook :) Als de kinderen de deur uit zijn gaan wij ook maar eens zo'n stap maken.
 

Repo

Nieuw lid
10 feb 2020
14
12
Leuk hoor dat je zo er je beroep van maken kan! Lekker de ruimte op een boerderij ook :) Als de kinderen de deur uit zijn gaan wij ook maar eens zo'n stap maken.
heb er nog niet mijn beroep van kunnen maken maar probeer wel mijn hobby een beetje betaalbaar te houden, daarom staat de boerderij ook in duitsland zodat het betaalbaar is. en de paarden zijn onze (mijn vrouw) haar kinderen LOL
 
  • Leuk
Waarderingen: dirkvanbergen

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.