Hey allemaal

  • Onderwerp starter Petertje2445355
  • Startdatum
P

Petertje2445355

Guest
Hey,

Hier ook een nieuweling. Na jaren sparen en rustig opbouwen van mijn voorraad gereedschap ben ik langzaam begonnen met houtbewerking. Corona en gedwongen thuiswerken helpt daarin ook mee in mijn hoeveelheid vrije tijd. In mijn zoektocht naar daadwerkelijk hardhout om weer een stapje verder te gaan kwam ik hier uit en inmiddels is het eerste beetje voorraad binnen (met dank aan Masave). Op dit moment zit mijn eerste snijplankje in de lijmklemmen en dat er nog vele mogen volgen!

Kort over mij:
29 jaar, woonachtig in Eindhoven, werkend in IT. Heb veel teveel hobby's, en er nu dus weer een nieuwe bij!

Ik hoop veel van jullie te kunnen leren dus bij deze alvast bedankt daarvoor! :p

Groetjes,
Mark
 

RedWoodWorking

Actieve deelnemer
5 okt 2017
158
29
Boxtel, NL
Welkom op het forum, Mark. Er is voor vele uren/dagen aan lees- en kijkplezier te vinden hier, en voldoende mensen om je te helpen als je eens wil overleggen!
 

EdP

Post veel
4 jan 2016
1.592
540
Steenbergen, Noord Brabant
Welkom Mark! Inderdaad, de kracht van dit forum is dat heel veel leden hun projecten delen. Daar leer je van en doe je inspiratie op. Dus.....we zijn benieuwd:D.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.