Het lijkt mij dat er bij Baptist een mooie zaagtafel te koop gaat komen.

Hkuit

Actieve deelnemer
6 dec 2017
188
24
Sint-Michielsgestel
Het is dat ik nu een DeWalt heb, maar anders zou ik zeker eens naar Arnhem zijn gereden met een geldige bankpas ;-)
Inderdaad mooi, maar ik vraag mij dan af ‘ie voor die >1600 euro dan ook >2 keer zo handig is voor mij dan een Dewalt tafelzaag. Wat koop ik ‘extra’? Meer kracht, grotere tafel, betere geleider?
 

ZotVanHout

Oud hout
8 jan 2016
7.138
1.949
Klein-Brabant, Vlaanderen
Het is dat ik nu een DeWalt heb, maar anders zou ik zeker eens naar Arnhem zijn gereden met een geldige bankpas ;-)
het oorspronkelijke bericht heb ik nog geen uur geleden zien staan
het antwoord van @Jan van den Broek staat nu op #1
het is inderdaad een antwoord
ik veronderstel dat het oorspronkelijke bericht weg is
trouwens, die machine is nu niet leverbaar
1645707290316.png
 

dirkvanbergen

Actieve deelnemer
26 jan 2021
209
99
Inderdaad mooi, maar ik vraag mij dan af ‘ie voor die >1600 euro dan ook >2 keer zo handig is voor mij dan een Dewalt tafelzaag. Wat koop ik ‘extra’? Meer kracht, grotere tafel, betere geleider?
Ja. En stillere motor, motor aan de kast ipv het blad dus minder trillingen. Gietijzer blad ipv aluminium, geheel veel zwaarder dus stabieler. Veel voordelen voor deze tov dewalt. Of het het dubbele bedrag waard is mag je zelf weten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Hkuit

DannyL

Actieve deelnemer
11 jan 2017
500
118
Omg. Eindhoven
Voor deze zaagtafel wil ik eens gaan kijken.. heb er al contact over gehad met Baptist twee weken geleden. Toen verwachttte ze het nog eind februari. Dan komt ie ook in de showroom. Dus nog heel even wachten..
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.